27-06-2018
22:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-06-2018
22:09
Czy można zmienic numer telefonu podczas trwania umowy abonenckiej (klienta biznesowego) ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
27-06-2018
22:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-06-2018
22:45
Numer można zmienić i jest to płatne zgodnie z cennikiem Twojej oferty.
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006132/4108559056.pdf - przykładowo w ofercie dla Firm jest to płatne 100zł netto.
2 ODPOW. 2
27-06-2018
22:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-06-2018
22:34
Zmiana numeru podczas trwania umowy
Można. Np na wniosek klienta. Dobre uzasadnienie i myślę że nie będzie problemu.
27-06-2018
22:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-06-2018
22:45
Numer można zmienić i jest to płatne zgodnie z cennikiem Twojej oferty.
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006132/4108559056.pdf - przykładowo w ofercie dla Firm jest to płatne 100zł netto.