Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Reklamacja - brak dostępu do sieci


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 5
  • 0

Reklamacja - brak dostępu do sieci

► Temat został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykiety: Neostrada, inne dot. internetu domowego) - Moderator Wiktor ◄

 

witam,

Ostatnio pisałem do Was w sprawie braku dostępu do sieci.

Sprawa została załatwiona po 5 dniach ( dramat).

Teraz mam pytanie : Czy i w jaki sposób można zareklamować brak dostępu do sieci i czego mogę żądać ?

 

Próbowałem już za pomocą "czatu" skontaktować się z doradcą orange ,ale jak pojawia sie okienko czatu to mam info ,że muszę się zalogować . Jak się zaloguję i znów klikam "czat" ponowanie info o logowaniu ... i tak w koło Macieju !

 

Na pewno nie mam zamiaru płacić im za brak neta przez te 5 dni .

1 ODPOWIEDŹ 1
Anonim

Nie dotyczy

Reklamacja - brak dostępu do sieci

Zgodnie z regulaminem przysługuje Ci  zwrotu 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za tę Usługę za każdy dzień przerwy w jej świadczeniu.

 

Jak nie możesz się połączyć z czatem to pozostaje Ci kontakt telefoniczny 510 100 100