- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - brak dostępu do sieci
► Temat został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykiety: Neostrada, inne dot. internetu domowego) - Moderator Wiktor ◄
witam,
Ostatnio pisałem do Was w sprawie braku dostępu do sieci.
Sprawa została załatwiona po 5 dniach ( dramat).
Teraz mam pytanie : Czy i w jaki sposób można zareklamować brak dostępu do sieci i czego mogę żądać ?
Próbowałem już za pomocą "czatu" skontaktować się z doradcą orange ,ale jak pojawia sie okienko czatu to mam info ,że muszę się zalogować . Jak się zaloguję i znów klikam "czat" ponowanie info o logowaniu ... i tak w koło Macieju !
Na pewno nie mam zamiaru płacić im za brak neta przez te 5 dni .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Reklamacja - brak dostępu do sieci
Zgodnie z regulaminem przysługuje Ci zwrotu 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej za tę Usługę za każdy dzień przerwy w jej świadczeniu.
Jak nie możesz się połączyć z czatem to pozostaje Ci kontakt telefoniczny 510 100 100