20-01-2018
23:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2018
23:04
Witam, ponownie nie został mi naliczony rabat za e-fakturę. Mimo, że fakturę dostałam na e-maila a papierową nie. Rabat mam na oba telefony na usługach mobilnych. Jest to druga taka sytuacja. Z jakich przyczyn rabat ten nie jest przyznawany?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
20-01-2018
23:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2018
23:07
@Domi88, jedną z przyczyn może być nieterminowe opłacenie faktur. To mocna podstawa do zdjęcia rabatu, wynikająca z zapisów regulaminowych. Jeżeli jest inaczej, to przez zakładkę Kontakt na czacie, poprzez aplikację też, możesz reklamować.
2 ODPOW. 2
20-01-2018
23:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-01-2018
23:07
@Domi88, jedną z przyczyn może być nieterminowe opłacenie faktur. To mocna podstawa do zdjęcia rabatu, wynikająca z zapisów regulaminowych. Jeżeli jest inaczej, to przez zakładkę Kontakt na czacie, poprzez aplikację też, możesz reklamować.
20-02-2018
11:12
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
20-02-2018
11:12
Rabat za e-fakturę
@Domi88 Czy powyższa odpowiedź okazała się pomocna, jeśli tak, oznacz ją proszę, jako rozwiązanie, to pomoże innym użytkownikom szybciej trafić do tych informacji.