- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W piątek nie odebralam przesyłki od kuriera, bo umowa byla źle skonstruowana. Kiedy umowa się anuluje? I kiedy będę mogła iść do salonu i na nowo przedłużyć umowę?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesyłka musi wrócić na magazyn centralny (3-4 dni robocze), później musi zostać wprowadzone anulowanie zamówienia (4-5 dni roboczych). Przeważnie trwa to tydzień - dwa. Po anulowaniu zamówienia powinnaś dostać SMSa z potwierdzeniem, ewentualnie będzie się z Tobą kontaktować ktoś z telesales.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przesyłka musi wrócić na magazyn centralny (3-4 dni robocze), później musi zostać wprowadzone anulowanie zamówienia (4-5 dni roboczych). Przeważnie trwa to tydzień - dwa. Po anulowaniu zamówienia powinnaś dostać SMSa z potwierdzeniem, ewentualnie będzie się z Tobą kontaktować ktoś z telesales.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przedłużenie umowy
@Patrycja999, sprawa została wyjaśniona? Powyższa odpowiedź pomogła i oznaczamy jako rozwiązanie?