Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podwójny abonament


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 25
  • 0

Podwójny abonament

Witam

Naliczono mi przyszły rachunek jako podwójny abonament i nikt nie może (nie chce?) wyjaśnić mi dlaczego.

Czy ktoś z Was pomoże?

39 ODPOW. 39

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Podwójny abonament

@tatic  to jest nowa umowa, czy kontynuacja lub trwająca obecnie?

 


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 25
  • 0

Podwójny abonament

Trwająca obecnie.

Założyłem internet w lutym zeszłego roku na dwa lata, za 60 PLN w pierwszym roku i w drugim za 90 PLN (okres rozliczeniowy do 18 lutego).

Teraz mam informację na "Mój Orange" że mam zapłacić 150 PLN za okres od 19 stycznia do 18 lutego powyższą kwotę. Wychodzi na to że mam zapłacić w tym okresie dwie faktury na raz.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Podwójny abonament

@tatic dziwna trochę ta Twoja umowa. Przez 12 miesięcy 60 PLN, późnej kolejne 90 PLN?

Tylko oferty MIX tak miały, ale w Orange już dawno ich nie ma.

Dla mnie to jest tak potraktowane jak zmiana umowy i doliczony abonament za następny okres, już od 19 lutego do 19 marca.

Chyba najlepiej będzie tą sprawę wyjaśnić na infolinii: 510 100 100 lub na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt

Nie mam Twoich danych ani umowy i ciężko mi się odnieść do Twojej sytuacji.

 

edit:

Może poprzednia faktura byłą nieopłacona lub w umowie są jeszcze jakieś dodatkowe zapisy, że po roku będzie doliczona np. jakaś opłata aktywacyjna lub coś podobnego? 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2591
  • 7012
  • 189

Podwójny abonament

@tatic probowales porozmawiac o tej sprawie z konsultantem? 

https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 25
  • 0

Podwójny abonament

Próbowałem. Inaczej bym nie pisał tutaj.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 25
  • 0

Podwójny abonament

Wszystko jest opłacone w terminie.

Infolinia nic nie wie.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6237
  • 23

Podwójny abonament

To dzwoń na *100


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19976
  • 57757
  • 784

Podwójny abonament

@tatic Na infolinii w dziale finansowym muszą wiedzieć. Nie może tak być, że abonent kupuje usługę i płaci za nią podwójnie. Dział finansowy musi takie informacje posiadać i wyśnić co zaszło, że masz fakturę z podwójną opłatą.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 17
  • 25
  • 0

Podwójny abonament

Próbowałem na infolinii i w punktach Orange. Zero pomocy.