- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójny abonament
Witam
Naliczono mi przyszły rachunek jako podwójny abonament i nikt nie może (nie chce?) wyjaśnić mi dlaczego.
Czy ktoś z Was pomoże?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójny abonament
@tatic to jest nowa umowa, czy kontynuacja lub trwająca obecnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójny abonament
Trwająca obecnie.
Założyłem internet w lutym zeszłego roku na dwa lata, za 60 PLN w pierwszym roku i w drugim za 90 PLN (okres rozliczeniowy do 18 lutego).
Teraz mam informację na "Mój Orange" że mam zapłacić 150 PLN za okres od 19 stycznia do 18 lutego powyższą kwotę. Wychodzi na to że mam zapłacić w tym okresie dwie faktury na raz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójny abonament
@tatic dziwna trochę ta Twoja umowa. Przez 12 miesięcy 60 PLN, późnej kolejne 90 PLN?
Tylko oferty MIX tak miały, ale w Orange już dawno ich nie ma.
Dla mnie to jest tak potraktowane jak zmiana umowy i doliczony abonament za następny okres, już od 19 lutego do 19 marca.
Chyba najlepiej będzie tą sprawę wyjaśnić na infolinii: 510 100 100 lub na czacie:
https://www.orange.pl/view/kontakt
Nie mam Twoich danych ani umowy i ciężko mi się odnieść do Twojej sytuacji.
edit:
Może poprzednia faktura byłą nieopłacona lub w umowie są jeszcze jakieś dodatkowe zapisy, że po roku będzie doliczona np. jakaś opłata aktywacyjna lub coś podobnego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójny abonament
Wszystko jest opłacone w terminie.
Infolinia nic nie wie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójny abonament
@tatic Na infolinii w dziale finansowym muszą wiedzieć. Nie może tak być, że abonent kupuje usługę i płaci za nią podwójnie. Dział finansowy musi takie informacje posiadać i wyśnić co zaszło, że masz fakturę z podwójną opłatą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójny abonament
Próbowałem na infolinii i w punktach Orange. Zero pomocy.
- « Poprzedni
- Następny »