Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podpisany abonament bez mojej zgody


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

Podpisany abonament bez mojej zgody

@Janhalbjeśli to prawda , to co piszesz to sie nazywa  :       " fałszowanie dokumentów " 

 

nie odpowiadasz na moje pytanie , dlaczego do mnie nic nie przychodzi , na adres domowy ,  lub mailowy  żadna korespondencja , jak ja nic nie podpisałem , a też zapoznawalem się z różnymi usługami ,  promocjami i ofertami ?   Możesz odpowiedzieć .

 

____________

* Scalono wpisy - Wiktor

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2024
  • 5482
  • 184

Podpisany abonament bez mojej zgody


@jan1napisał(-a)

@Arti_Kn_Pl  jak można coś anulować , czego nie było , jeżeli ja klient nic nie zamawiam , to w jaki sposób można to " coś " anulować ?


Jeśli zamówienie się już pojawiło - nie wnikając w jaki sposób się to odbyło, nawet jeśli klient nie wyraził zgody to tym bardziej musi być anulowane.

Umowa nie została podpisana, autor wątku nie dostał info na maila, że umowa została podpisana, info jest że zostało wprowadzone zamówienie na usługę i jeśli nie dojdzie do fizycznej instalacji zamówienie będzie anulowane. Umowy często są do podpisu u technika.

Oczywiście bez wiedzy klienta takie zamówienie nie powinno pojawić się w ogóle w systemie.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 443
  • 1129
  • 13

Podpisany abonament bez mojej zgody

@jan1 

 

Ratunku…

 

Czy Ty NAPRAWDĘ nie rozumiesz, że NIE CHODZI o to, że ktoś się z czymś "zapoznawał", tylko o to, że po tym zapoznawaniu dostał maila "potwierdzającego usługę" i że ta usługa widnieje na jego koncie u operatora?

 

Czy Ty także dostałeś takiego maila i na Twoim koncie także widnieje uruchomiona usługa, której nie zamówiłeś? Bo jeśli nie, to Twoja sytuacja ma się NIJAK do tego, o czym pisze autor wątku…


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

Podpisany abonament bez mojej zgody

@Janhalb- rozumiem ,  wszystko zaczęło się od odebranego telefonu

  @Anika11  , a taka rozmowa nie wyrażająca , żadnej zgody osoby odbierającej nie upoważnia do niczego .


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 443
  • 1129
  • 13

Podpisany abonament bez mojej zgody

@jan1 

 

Nie. Zaczęło się od maila z "potwierdzeniem zamówienia usługi" i pojawienia się tej usługi na koncie internetowym. Czy Ty w ogóle przeczytałeś post, od którego zaczęła się ta dyskusja…?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

Podpisany abonament bez mojej zgody

@Janhalb przeczytaj całego posta , jest cały czas do wglądu , napisanego dzisiaj o godz. 06:11 przez @Anika11 , tam pisze ja to się zaczęło, 

1) telefon z propozycją od pracownika 

2) dopiero tydzień później , po rozmowie telefonicznej

" mail z potwierdzeniem zamówienia usługi " ( kto zamawiał usługę  , i w jaki sposób ? )

 


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 443
  • 1129
  • 13

Podpisany abonament bez mojej zgody

@jan1

 

Człowieku, zlituj się…

 

Przecież do licha "telefon z propozycją od pracownika" nie wzbudził wątpliwości i NIE ON jest powodem założenia tego wątku. Więc sprawa PORUSZONA W TYM WĄTKU zaczęła się od maila z potwierdzeniem i tak dalej. Gdyby skończyło się na telefonie z propozycją, to TEGO WĄTKU BY TU NIE BYŁO.

 

Problemem, o którym pisze @Anika11 NIE JEST fakt, że ktoś jej / jej mamie coś ZAPROPONOWAŁ, tyko fakt, że system zachowuje się tak, jakby ona / jej mama wyraziła zgodę na tę usługę (mail z potwierdzeniem, usługa "uruchomiona" na koncie). I właśnie O TYM tu mówimy, na litość Boską.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1228
  • 1

Podpisany abonament bez mojej zgody

@Janhalb - lituję się ( na twoją prośbę) -  przecież  nic się nie dzieje w systemie , bez ingerencji pracownika , obsługującego  w/w  system , czyli ktoś  z pracowników Orange , wpisał takie dane , takie informacje do systemu i zaczęło się , przecież system sam sobie tego nie wpisał .

To czyja to wina , że  @Anika11  i  jej mamę naraża się na niepotrzebne zamieszanie i stres ?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 443
  • 1129
  • 13

Podpisany abonament bez mojej zgody

A co mnie obchodzi, "czyja to wina"? Chodzi o to - i o to pytała autorka wątku - żeby tę sytuację wyjaśnić. A Ty od dłuższego czasu wmawiasz nam, że nie ma się czym przejmować. No więc JEST się czym przejmować, bo jeśli ta sytuacja nie zostanie wyjaśniona od razu, to jest duże prawdopodobieństwo, że z czasem system zacznie generować faktury, o czym pisaliśmy wyżej.

 

A czy ta sytuacja wynikła ze złej woli pracownika, z błędu pracownika czy z bajzlu w systemie - to, mam wrażenie, zainteresowanej specjalnej różnicy nie robi…

Anonim

Nie dotyczy

Podpisany abonament bez mojej zgody

Email z potwierdzeniem złożenia zamówienia nie świadczy o zawarciu umowy. Informuje, że jest wprowadzone zlecenie na taką usługę. Dopiero jeżeli klient podpisze umowę która przywiezie technik wejdzie ona w życie. Można odmówić technikowi albo skontaktować się z BOK w celu anulowania tego zamówienia. Jak tak się stanie data umowy przy komórce wróci do poprawnej.