- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, w czerwcu przedłużałem umowę Orange Love, w ramach której był nielimitowany internet mobilny. Od tego czasu jednak w aplikacji cały czas pokazany mam stary limit 30 GB, który regularnie ubywał. Przez te 3 miesiące nie wykorzystywałem tego limitu, więc bardzo się nie przejmowałem, jednak w najbliższym czasie będę potrzebował większej ilości internetu i zastanawiam się, czy taka sytuacja jest normalna, czy powinienem to zgłosić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love - nielimitowany internet a limit w aplikacji
Dzięki, okazało się, że miałem wyłączoną usługę: Internet w kraju bez limitu, nie wiem dlaczego. W każdym razie niby włączono mi tą usługę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love - nielimitowany internet a limit w aplikacji
Hmmm. Czyli odpowiedź @Glut w żaden sposób nie naprowadziła Cię na rozwiązanie problemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange Love - nielimitowany internet a limit w aplikacji
Hmmm, nie rozumiem do końca pytania. Zgodnie z sugestią zwróciłem się do bok i załatwiłem sprawę we własnym zakresie, tutaj podałem dla zainteresowanych co było przyczyną problemu.