- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od stycznia usiłuje się dowiedziec paru rzeczy i nic to jakaś paroodia firmy krzak żeby nie było pytałem na dwóch forach tu i fb oraz w dwóch placówkach i parokrotnie telefonicznie za kazdym razem to samo odpowiedzi udzielimy pisemnie a odpowiedz pisemna zawsze ta sama czyli nie na temat ogólnikowa forma "wszystko jest ok" taka kulturalniejsza odpieprz się dziadu .Proste pytanie na jakiej podstawie mam na rachunku kwote 97,17 zł brutto skora ta kwota nie figuruje w cenniku jaki dostałem do umowy zawieranej na odległość przy kurierze zaznaczam w cenniku maksymalna kwota to 72,52 brutto i nie ma tam 97,17 zł brutto już trzeci raz odpisują mi że to zgodnie z umową i cennikiem tylko czyim
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Generalnie, nie jesteśmy tu w stanie sprawdzić dokładniej o co chodzi, gdyż nie mamy dostępu do Twoich danych. Sugerowałbym kontakt z czatem (zobacz link w moim podpisie).
Różnica wynika najprawdopodobniej z opłaty aktywacyjnej, jeśli to nowa aktywacja, dodatkowej opłaty za niepełny pierwszy okres rozliczeniowy (wraz z pełną za pierwszy PEŁNY okres) (jeśli to pierwszy rachunek), albo z opłat doliczonych poza abonamentem.
Stosowna informacja, czemu jest tak, powinna być widoczna wraz z e-fakturą.
Przykro mi, że sytuacja nie została już wyjaśniona wcześniej, i otrzymywałeś takie niezbyt precyzyjne odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Generalnie, nie jesteśmy tu w stanie sprawdzić dokładniej o co chodzi, gdyż nie mamy dostępu do Twoich danych. Sugerowałbym kontakt z czatem (zobacz link w moim podpisie).
Różnica wynika najprawdopodobniej z opłaty aktywacyjnej, jeśli to nowa aktywacja, dodatkowej opłaty za niepełny pierwszy okres rozliczeniowy (wraz z pełną za pierwszy PEŁNY okres) (jeśli to pierwszy rachunek), albo z opłat doliczonych poza abonamentem.
Stosowna informacja, czemu jest tak, powinna być widoczna wraz z e-fakturą.
Przykro mi, że sytuacja nie została już wyjaśniona wcześniej, i otrzymywałeś takie niezbyt precyzyjne odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa kampania Orange klient nasz wróg
Dokładnie zrób tak jak pisze @Jarek. A może masz doliczone gdzieś 20 zl za telefon (rata)???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa kampania Orange klient nasz wróg
Nie wiem już dzięki czemu ale wreszcie ktoś ruszył cztery litery i sprawa załtwiona czyli jest tak jak miało byc od poczatku dziękuję