- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
Witam, czy ktoś miał również problem tego typu? Mam usługi w Orange na firmę, w ubiegły piątek przeniosłam kolejne 3 numery z Play do Orange, w dniu wczorajszym otrzymałam SMS z informacją, że mogę już odebrać swoje zamówienie ( czyli 2 telefony ) w salonie Orange. Niestety w salonie spędziłam 2 godziny, Pani stwierdziła, ze numer seryjny jednego z telefonów nie zgadza się z podpiętą do niego kartą. W salonie nie wiedzą jak rozwiązać ten problem, na infolinii odsyłają mnie do salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@Mika_Mirka taki problem trudny do odkręcenia jest, trzeba by zrezygnować z tej oferty i ponownie zamówienie wystawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
Tylko jak anulujemy to zamówienie i zrobimy nowe w salonie, będzie dużo wyższe, ponieważ na infolinii otrzymałam rabaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@Mika_Mirka może jeszcze umowa wejść do realizacji bez sprzętu. W salonie zawsze miałem problemy z odbiorem urządzeń zamawianych internetowo lub na infolinii. Skoro zamówienie poszło, sprzęt musi być w salonie, tylko nie zawsze wiedzą, gdzie trzymają. Kiedyś przy odbiorze też mi zajęło około 2 godzin, ale po przeszukaniu magazynu znaleźli. Może ponowna wizyta w salonie pomoże, ale trzeba zarezerwować trochę czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
Pani trzymała oba telefony na biurku, więc sprzęt fizycznie jest w salonie.
Na infolinii otrzymałam info, że być może sprzedali mój telefon stacjonarnie ( z moim numerem seryjnym ) i teraz mają fizycznie mój model, ale z innym numerem. Aktualnie jestem w kropce, ponieważ Orange prowadzi spychologię, salon na infolinię, infolinia na salon.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
Nie rozumiem w czym robią problem, anulować numer seryjny sprzedanego sprzętu z Twojej umowy i wbić numer seryjny posiadanego fizycznie sprzętu w salonie do Twojej umowy, wystarczyło by trochę chęci i dobrej woli z ich strony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
Jak widać, albo nie ma dobrej woli, albo to nie takie proste.
Coś pechowe to zamówienie, najpierw nie chciało przejść przez system Orange bo byłam ''dłużnikiem'' na 300 zł, za nie zwrócenie starego routera ( przy przedłużeniu umowy zostałam przy starym routerze, ponieważ śmiga bez problemu, jednak konsultant zaznaczył, że wybrałam nowy ). Dwa zamówienia Orange i w oby dwóch problemy... ehh 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@Mika_Mirka salon też ma rabaty, więc kwestia dogadania, jeśli Orange wysłało telefony do Salonu, to oni zmian w zamówieniu nie zrobią, jedynie można zrezygnować z zamówienia na Infolinii i wziąść w Salonie telefony jak są dostępnie, IMEI telefonu jest w systemie Orange i ot tak się go nie zmieni na inne (podmieni inny telefon z innym IMEI)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@Mika_Mirkanapisał(-a)Na infolinii otrzymałam info, że być może sprzedali mój telefon stacjonarnie ( z moim numerem seryjnym ) i teraz mają fizycznie mój model, ale z innym numerem.
Gdyby sprzedali telefon stacjonarnie jak to wyraziła infolinia to powinno być to widoczne i odnotowane w systemie. To jest "odwracanie kota ogonem", tylko dlaczego na tym wszystkim cierpi klient?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę odebrać zamówienia z salonu
@slav72 nie da się sprzedać telefonu z zarejestrowanym wcześniej IMEI, więc Salon tego nie zrobił raczej, jedyne co mi się nasuwa na myśl, to żle wprowadzony IMEI przed wysyłką do salonu, to się zdarza (sporadycznie) przy przygotowywaniu zamówienia.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »