Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Moja faktura


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 3
  • 0

Moja faktura

Moja faktura

9 ODPOW. 9

Poziom 38, Guru ***
  • 15891
  • 41330
  • 596

Moja faktura

@evita123456 co się z dzieje z fakturą? 

 

Wszelkie informacje o naliczeniu opłat na fakturze i wyjaśnienie uzyskasz dzwoniąc na infolinię: 510 100 100 lub pisząc na czacie:

https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 24, Specjalista
  • 1164
  • 2552
  • 24

Moja faktura

@ketrasaArtur  po prostu, zostala wystawiona 😀

Anonim

Nie dotyczy

Moja faktura

@evita123456  faktury możesz podejrzeć na portalu www Mój Orange 😎


Poziom 38, Guru ***
  • 15891
  • 41330
  • 596

Moja faktura

W przypadku osoby starszej jest możliwość odroczenia płatności.


Poziom 24, Specjalista
  • 1164
  • 2552
  • 24

Moja faktura

@ketrasaArtur  a w przypadku mlodszej osoby to juz nie?


Poziom 38, Guru ***
  • 15891
  • 41330
  • 596

Moja faktura

@PARANOJA powyższa propozycja jest skierowana do osób starszych, z powodu zaistniałej sytuacji.

 

Każdy z klientów Orange może złożyć prośbę o wydłużenie płatności. Jeżeli do tej pory wszystkie zobowiązania były opłacane terminowo może liczyć na jednorazowe odroczenie płatności do 30 dni.

 

Każda nietypowa sprawa jest rozważana indywidualnie i w nietypowych sytuacjach jest możliwość uzyskania dłuższego terminu. 


Poziom 38, Guru ***
  • 15891
  • 41330
  • 596

Moja faktura


Poziom 22, Pasjonat
  • 256
  • 706
  • 10

Moja faktura


@PARANOJAnapisał(-a)

@ketrasaArtur  po prostu, zostala wystawiona 😀


Najgorzej, kiedy wystawią Ci fakturę 😄


Poziom 24, Specjalista
  • 1164
  • 2552
  • 24

Moja faktura

@SarahLynn 
w takich chwilach niejedno ludzkie zycie traci sens istnienia ☹️☹️☹️