- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
06-11-2023
15:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-11-2023
15:28
Blokada windykacyjna
@Tuzantar najlepiej sprawdzać, jaki numer konta do jakiej usługi jest podpięty. Jakieś dwa tygodnie temu zorientowałem się, że jak połączyłem konta do spłat rat, to zmienił mi się numer konta do wpłat, ale ja ten błąd wylaoałem.
Reasumując, jak masz kilka usług i nie są połączone, to każda usługa ma inny numer konta do wpłaty. I na jednym miże być nadpłata, na drugim blokada, jak w Twoim przypadku.
Przy następnej płatności zweryfikuj numer konta do wpłaty.
07-11-2023
09:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-11-2023
09:45
Blokada windykacyjna
Dokładnie nie liczyłem,
W piątek dzwoniłem z 2 razy, potem sobota-niedziela po 2-3 telefony i wczoraj za 3cim razem, tyle że wczoraj już przez chat rozmawiałem
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »