- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Kończyła się umowa w styczniu na ojca, ze względu na to, że nie za bardzo lubi chodzic do jakichkolwiek salonów chcieli przepisać to na mamę. Była oferta świąteczna, wszystko ładnie, nowa umowa podpisana 15 listopada wraz z zakończeniem starej. Dostaliśmy teraz dwie faktury do zapłaty za okres 10.11-9.12 (stara umowa na ojca) oraz 15.11-5.12 (nowa umowa). Jak się odwołać do tego że do zapłaty jest dwa razy ten sam okres? Bez sensu podwójna opłata za jedną ofertę bo druga miała zostać wyłączona lecz działała do czasu zdania sprzętu. Pytanie, pójść z tym do salonu czy pisać gdzieś do Orange do odpowiedniego działu czyyy jednak za przeproszeniem jestem w 4 literach i muszę zapłacić obydwa rachunki?
Jesli nie odpowiedni dział to przepraszam.
______________
* Wpis został tu przeniesiony z kategorii O społeczności - moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powinieneś otrzymać taką samą jak zwykle opłatę na umowie ojca.Na nowej umowie kwota może być mniejsza niż zwykle ponieważ jest to okres między jednym a dugim okresem rozliczeniowym tzw.wyrównanie.
Tą sytuację możesz też rozwiązać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (510-100-100).Oni mają tam wgląd na twoje konto abonenckie i są w stanie wyjaśnić szczegółowo tą sprawę.
Sprawę lepiej wyjaśnić na infolinii,ponieważ w salonie możesz długo czekać a i tak wszystko sprowadzi się do zarejestrowania reklamacji.
Czas na odpowiedź wynosi 14 dni.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powinieneś otrzymać taką samą jak zwykle opłatę na umowie ojca.Na nowej umowie kwota może być mniejsza niż zwykle ponieważ jest to okres między jednym a dugim okresem rozliczeniowym tzw.wyrównanie.
Tą sytuację możesz też rozwiązać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (510-100-100).Oni mają tam wgląd na twoje konto abonenckie i są w stanie wyjaśnić szczegółowo tą sprawę.
Sprawę lepiej wyjaśnić na infolinii,ponieważ w salonie możesz długo czekać a i tak wszystko sprowadzi się do zarejestrowania reklamacji.
Czas na odpowiedź wynosi 14 dni.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 opłaty za jeden miesiąc
Jak się okazało, po głębszym przeczytaniu umowy, zaznaczona została opcja zerwania umowy po spłaceniu jej do końca.
Wychodzi więc teraz na to iż Pani z salonu twierdziła że wraz z podpisaniem nowej umowy i rezygnacji ze starej, tamta przepada i koniec. Aktualnie otrzymujemy 2 faktury za funkcjonowanie jednej 👌👏
Łącząc do tego inny fakt jakim jest powiedzenie nam że dekoder musi iść po kablu, ale bez uwzględnienia czy to ma być satelitarny czy internetowy (Pani wiedziała że chodzi nam o satelitarny gdyż mieliśmy wcześniej telewizję u innego dostawcy), mamy szansę zareklamować zaistniałą sytuację, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd podwójnie i odstąpić na tej podstawie od umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 opłaty za jeden miesiąc
Aham, więc widzę że w tę stronę pomoc już nie działa, tylko byle by zwabić klienta, a nie dla jego dobra 🙂 Dziękuję gorąco za brak odpowiedzi w tej sprawie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 opłaty za jeden miesiąc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 opłaty za jeden miesiąc
Czy mam jakieś szanse na pozytywne rozpatrzenie, czyli odstąpienie od nowej umowy, jeżeli napisze reklamację że nie zostałem do końca poinformowany z działaniem usług (płata za 2 rachunki jednocześnie oraz telewizja po kablu INTERNETOWYM a nie satelitarnym), podpisem pracownika u którego została podpisana ta umowa i wysłaniem do oddziału w Warszawie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 opłaty za jeden miesiąc
Jeżeli umowa była zawierana telefonicznie lub przez internet masz na odstąpienie 14 dni.Jeżeli była w salonie to po ptokach ponieważ nikt nie nagrywa rozmowy sprzedażowej w salonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 opłaty za jeden miesiąc
Ale jeżeli pod moją reklamacja w której będzie opisana sytuacja ze nie zostaliśmy do końca poinformowani dokładnie i podpisze się pracownik który nam to przedstawiał można czytać jako przyznanie się do błędy z jego strony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 opłaty za jeden miesiąc
Jeżeli pracownik podpisze się wraz ze swoją pieczątką jak i pieczątką z salonu Orange wtedy jest duża szansa.
Postawa konsultanta godna jest naśladowania.Ciesz się że trafiłeś na takiego człowieka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
2 opłaty za jeden miesiąc
Jeszcze nie zanosilem pisma, jutro dopiero to zrobię, pisałem wcześniej tu właśnie żeby dowiedzieć się czy jednak są szanse, ale z tego co twierdził, mogliśmy to napisać przy nim i od razu by się podpisał. Sam stwierdził że chyba od nowego roku będą rozmowy nagrywać bo nie jesteśmy pierwsi którzy twierdzą że nie wszystko zostało powiedziane itd. Dzięki bardzo za odpowiedź i mam nadzieję że wszystko pójdzie po naszej myśli 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »