21-04-2022
14:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
14:27
Miałem jakiś czas temu sytuację, że zamówienie przez stronę zostało anulowane po 2h po zatwierdzeniu e umowy i opłaceniu przesyłki kurierskiej bez podania informacji dlaczego(?). Żeby się tego dlaczego(?) dowiedzieć trzeba dzwonić na infolinię, a oni też tego nie widzieli od razu tylko szukali i czas leciał...
Dlaczego takie wyjaśnienie nie może być i nie jest dostępne od razu dla mnie na stronie lub chociażby wysłane w SMS?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-04-2022
14:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
14:31
Wyślij mi proszę nr zamówienia na priv. spróbuję się dowiedzieć czegoś więcej.
1 ODPOWIEDŹ 1
21-04-2022
14:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2022
14:31
Wyślij mi proszę nr zamówienia na priv. spróbuję się dowiedzieć czegoś więcej.