- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak mam stara ofertę z dekoderem - czy/jak przejść na ofertę bez (z aplikacją w TV) w ramach obecnej umowy
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Należy skorzystać z oferty utrzymaniowej z pakietem Start TV lub Extra TV, żeby móc cieszyć się dostępem przez aplikację, bez dekodera. Należy jednak mieć na względzie, że aplikacja dostępna jest dla urządzeń z systemem Android TV 10 lub nowszym. Proszę o kontakt z Punktem Sprzedaży lub z naszą infolinią
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Należy skorzystać z oferty utrzymaniowej z pakietem Start TV lub Extra TV, żeby móc cieszyć się dostępem przez aplikację, bez dekodera. Należy jednak mieć na względzie, że aplikacja dostępna jest dla urządzeń z systemem Android TV 10 lub nowszym. Proszę o kontakt z Punktem Sprzedaży lub z naszą infolinią