- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To takie pytanie składające się z kilku podpytan 😄
Czy jest planowana zmiana cennikowa pakietu internetu? Kiedyś zdarzyło mi się włączenie przez przypadek internetu w telefonie i po minucie nie było środków. Może jakaś informacja o rozpoczęciu transferu danych z wykorzystaniem środków z konta głównego?
Jakaś wiadomość by była dobra, żeby była też możliwość wyłączenia jak ktoś nie chce. Może domyślny lejek bezpłatny? Coś w ten desen
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie planujemy zmiany stawek cennikowych za internet, dajemy naszym klientom możliwość otrzymywania dużych darmowych pakietów internetu po doładowaniu konta lub zakupu dodatkowych pakietów płatnych. Wszystkie nasze startery mają darmowy pakiet GB na start - zabezpieczamy więc klientów przed niechcianymi i przypadkowymi kosztami połączeń z internetem.
Zawsze w przypadku, gdy klientowi kończy się pakiet internetu, wysyłamy SMS-a z informacją, że za chwilę transfer może być rozliczany z konta głównego oraz proponujemy zakup kolejnego pakietu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie planujemy zmiany stawek cennikowych za internet, dajemy naszym klientom możliwość otrzymywania dużych darmowych pakietów internetu po doładowaniu konta lub zakupu dodatkowych pakietów płatnych. Wszystkie nasze startery mają darmowy pakiet GB na start - zabezpieczamy więc klientów przed niechcianymi i przypadkowymi kosztami połączeń z internetem.
Zawsze w przypadku, gdy klientowi kończy się pakiet internetu, wysyłamy SMS-a z informacją, że za chwilę transfer może być rozliczany z konta głównego oraz proponujemy zakup kolejnego pakietu.