- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podczas ostatnich AMA, na pytania dotyczące ograniczeń działania usług w roamingu (np. VoWifi, niższe ceny połączeń poza UE po zakupie pakietu GO 10 GB), padała odpowiedź o ograniczeniach platformy na której działa prepaid. Czy działacie aby dostawcy dostosowali platformy i zlikwidowali ograniczenia? W Waszej komunikacji pojawiały się pozytywne wyniki zainteresowania oferty roamingowej poza UE. Czy nadal będziecie tak ospale traktować ofertę roamingu w prepaid?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niektóre ograniczenia w prepaid i roamingu, jak VoWifi wynikają z ograniczeń platform jak też decyzji biznesowych - jest to jedna z funkcjonalności różnicujących prepaid od postpaid. Nic się w tym zakresie nie zmieniło.
Biorąc pod uwagę, że w ofercie prepaid kumulują się wszystkie pakiety GB dostępne w roamingu w UE i bez wysiłku można 'uzbierać' kilkadziesiąt GB i w zasadzie bez ograniczeń korzystać z data - to nie zgodzę się, że działamy ospale. Inne oferty nie mają takich rozwiązań.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niektóre ograniczenia w prepaid i roamingu, jak VoWifi wynikają z ograniczeń platform jak też decyzji biznesowych - jest to jedna z funkcjonalności różnicujących prepaid od postpaid. Nic się w tym zakresie nie zmieniło.
Biorąc pod uwagę, że w ofercie prepaid kumulują się wszystkie pakiety GB dostępne w roamingu w UE i bez wysiłku można 'uzbierać' kilkadziesiąt GB i w zasadzie bez ograniczeń korzystać z data - to nie zgodzę się, że działamy ospale. Inne oferty nie mają takich rozwiązań.