- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na popularnym forum telekomunikacyjnych czytałem wątek ludzi (możliwe że to też ich hobby) którzy znajdują bugi w ofertach i jakby nie patrzeć powodują straty. Mniej więcej proces polega/polegał na odpowiedniej sekwencji uruchomienia kodów USSD, chodzi o kolejność włączenia promocji, zmiany taryfy, wyłączenia jakieś promocji, zrobienia jeszcze czegoś itd, i tak sekwencja powoduje że np. system naliczy ileś set GB z rocznym terminem, koszt operacji powiedzmy kilkadziesiąt złotych.
Ogólnie robi/robiła to znikoma część userów więc możliwe że "łatanie" tego byłoby droższe dla operatora niż "pozwolenie" na te działania.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, śledzimy i często jesteśmy pełni podziwu dla kreatywności naszych klientów 🙂 Co większe "bugi" łatamy lub wiedzę tę wykorzystujemy w przyszłości, żeby bardziej "szczelnie" zaprojektować usługę. Trzymamy rękę na pulsie 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak, śledzimy i często jesteśmy pełni podziwu dla kreatywności naszych klientów 🙂 Co większe "bugi" łatamy lub wiedzę tę wykorzystujemy w przyszłości, żeby bardziej "szczelnie" zaprojektować usługę. Trzymamy rękę na pulsie 😉