- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy max obsługuje te trzy języki ? Jak nie to kiedy będzie to wprowadzone?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Osoby dzwoniące na na infolinie obsługowe bardzo rzadko próbują rozmawiać w innym języku niż polski, Max nie miałby zatem wielu okazji żeby w tych językach rozmawiać. Z tego powodu na razie takich umiejętności Max nie posiada. Małym wyjątkiem jest język angielski. Jeśli na początku rozmowy klient mówi, że chciałby rozmawiać po angielsku (niezależnie czy mówi to po polsku czy po angielsku) to Max kieruje go na ścieżkę jaka była dostępna przed wdrożeniem Maksa. To są jednak pojedyncze przypadki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Osoby dzwoniące na na infolinie obsługowe bardzo rzadko próbują rozmawiać w innym języku niż polski, Max nie miałby zatem wielu okazji żeby w tych językach rozmawiać. Z tego powodu na razie takich umiejętności Max nie posiada. Małym wyjątkiem jest język angielski. Jeśli na początku rozmowy klient mówi, że chciałby rozmawiać po angielsku (niezależnie czy mówi to po polsku czy po angielsku) to Max kieruje go na ścieżkę jaka była dostępna przed wdrożeniem Maksa. To są jednak pojedyncze przypadki.