- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy z Maxem będzie można porozmawiać w HD Voice? Mamy sieć 4 generacji, a rozmowa na infolinii jak 20 lat temu.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To jest kwestia nie bezpośrednio związana z Max'em a sama platformą telefoniczną. Na biezącą chwilę ciężko mi podać czy i kiedy będziemy wprowadzać zmiany w tym zakresie bo de facto na jakość rozmowy z doradcą nie ma to aż tak dużego znaczenia.
Myślę, że o wiele szybciej jakość HD będzie w przypadku uruchomienia Max'a np. w aplikacji mobilnej (dając możliwość komunikacji z Max'em poprzez tekst jak i głos => tak jak asystentem Google w telefonie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To jest kwestia nie bezpośrednio związana z Max'em a sama platformą telefoniczną. Na biezącą chwilę ciężko mi podać czy i kiedy będziemy wprowadzać zmiany w tym zakresie bo de facto na jakość rozmowy z doradcą nie ma to aż tak dużego znaczenia.
Myślę, że o wiele szybciej jakość HD będzie w przypadku uruchomienia Max'a np. w aplikacji mobilnej (dając możliwość komunikacji z Max'em poprzez tekst jak i głos => tak jak asystentem Google w telefonie).