- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, poczytałem dodane wcześniej odpowiedzi i skoro w aplikacji będzie tak jak na nowej stronie, to co z takim przypadkiem jak mój. Zarządzam swoim numerem i numerem mamy, w aplikacji mogę się miedzy nimi przełączać, a na stronie po zmianach już nie, czy mogę liczyć, że zostanie to jakoś poprawione?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witaj;
Odpowiedź na to pytanie jest nieco skomplikowana.
Wszystko zależy od tego, kto jest właścicielem umowy na dany numer. W Nowym Mój Orange na www, loguje się właściciel swoim adresem email i widzi wszystkie swoje produkty. Czyli podejrzewam, numer którego używa Twoja mama nie należy do Ciebie (to mama podpisywała na ten numer umowę).
Po migracji aplikacji Mój Orange nowego środowiska. Bedzie tak jak dziś na Nowym Mój Orange na www. Jednak z tą różnicą, że aplikacja pozwala zalogować i zapamiętać wiele kont. Więc jeśli będziesz miał dane do logowania (@+hasło) konta mamy to będziesz mógł mieć oba zapamiętane w aplikacji i bezproblemowo przełączać się między nimi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witaj;
Odpowiedź na to pytanie jest nieco skomplikowana.
Wszystko zależy od tego, kto jest właścicielem umowy na dany numer. W Nowym Mój Orange na www, loguje się właściciel swoim adresem email i widzi wszystkie swoje produkty. Czyli podejrzewam, numer którego używa Twoja mama nie należy do Ciebie (to mama podpisywała na ten numer umowę).
Po migracji aplikacji Mój Orange nowego środowiska. Bedzie tak jak dziś na Nowym Mój Orange na www. Jednak z tą różnicą, że aplikacja pozwala zalogować i zapamiętać wiele kont. Więc jeśli będziesz miał dane do logowania (@+hasło) konta mamy to będziesz mógł mieć oba zapamiętane w aplikacji i bezproblemowo przełączać się między nimi.