- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy aplikacja oferuje dokładnie takie same funkcjonalności na wszystkie urządzenia i systemy (Android i iOS) czy jest może sytuacja że ze względu na ograniczenia techniczne coś działa tylko w iOS lub tylko w np. Androidzie >11? Jeśli tak jest to co takiego jest wspierane tylko w niektórych przypadkach?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wszystkie istotne funkcjonalności biznesowe są takie same na obu platformach. Mogą występować drobne róźnice w na przykład sposobie wyglądu przycisków/widgetów. Wynika to ze specyfiki iOS/Android (np. wskaznik mozliwosci swipowanie karuzel ofert - dla ios sa kroki, dla androida są kreski itp).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wszystkie istotne funkcjonalności biznesowe są takie same na obu platformach. Mogą występować drobne róźnice w na przykład sposobie wyglądu przycisków/widgetów. Wynika to ze specyfiki iOS/Android (np. wskaznik mozliwosci swipowanie karuzel ofert - dla ios sa kroki, dla androida są kreski itp).