29-06-2022
14:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
14:30
Witam,
Dlaczego z poziomu klienta nie są dostępne usługi do samodzielnej aktywacji czy ponownego uruchomienia takie jak VoLTE terminal, VoWIFI post / prepaid ( w zależności od kontraktu), LTE, 5G a z poziomu doradcy OMNI już tak ? Czy to nie ten sam system 🙂 ?
PS. - Ewentualnie wystarczyłby sama informacja, że taka usługa jest aktywna lub nie bez możliwości modyfikacji dla klienta.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
29-06-2022
15:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
15:00
Ten temat dotychczas nie pojawił się w komentarzach klientów, nie mamy planów na rozwój.
1 ODPOWIEDŹ 1
29-06-2022
15:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
15:00
Ten temat dotychczas nie pojawił się w komentarzach klientów, nie mamy planów na rozwój.