Widoczność usług

ROZWIĄZANE

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1183
  • 2475
  • 71

Widoczność usług

Witam,

 

Dlaczego z poziomu klienta nie są dostępne usługi do samodzielnej aktywacji czy ponownego uruchomienia takie jak VoLTE terminal, VoWIFI post / prepaid ( w zależności od kontraktu), LTE, 5G a z poziomu doradcy OMNI już tak ? Czy to nie ten sam system 🙂 ?

 

PS. - Ewentualnie wystarczyłby sama informacja, że taka usługa jest aktywna lub nie bez możliwości modyfikacji dla klienta.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 105
  • 405
  • 103

Widoczność usług

Ten temat dotychczas nie pojawił się w komentarzach klientów, nie mamy planów na rozwój.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 105
  • 405
  • 103

Widoczność usług

Ten temat dotychczas nie pojawił się w komentarzach klientów, nie mamy planów na rozwój.