- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W nawiązaniu do pytania:
Problem był zgłaszany wielokrotnie. W odpowiedzi dostałem, że jeśli apka Mój Orange ma działać prawidłowo, to muszę zmniejszyć ilość numerów. Tak wiec uczyniłem. Część przeniosłem na konto rodziny, część do konkurencji. Obecnie został abonament, z którego w niedługim czasie zrezygnuję, bo już mam dość próśb o prawidłowe działanie apki Mój Orange. Czy teraz coś jeszcze pomoże jeśli zgłoszę, że apka nie działa jeśli na koncie mam więcej jak 10 numerów?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tego typu sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko, w związku z tym rozwiązywanie takich przypadków nie jest u nas zautomatyzowane i wymaga indywidualnego podejścia. Postaramy się przyjrzeć dodatkowo Twojej sprawie i zrobimy wszystko co możliwe, żeby pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tego typu sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko, w związku z tym rozwiązywanie takich przypadków nie jest u nas zautomatyzowane i wymaga indywidualnego podejścia. Postaramy się przyjrzeć dodatkowo Twojej sprawie i zrobimy wszystko co możliwe, żeby pomóc.