29-06-2022
14:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
14:05
Moja córka niedawno przeniosła numer do Orange, ale w aplikcaji Mój Orane numer nie jest wyświetlany. Na koncie Mój Orange przez www, wszystkie numery, poza przenoszonym są widoczne. Czy numer tymczasowy powinien być również widoczny w aplikacji?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
29-06-2022
14:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
14:35
Tak, powinien być widoczny. Jeśli po aktywacji numeru (do 2 dni) nadal występuje problem należy to zgłosić.
2 ODPOW. 2
29-06-2022
14:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
14:09
Dlaczego w aplikacji nie są widoczne wszystkie numery?
Tymczasowy numer powinien być widoczny w aplikacji MO, chyba że macie jakieś multi konta, to czasem go tam nie widać, zgłaszać na czat, niech to naprawią 😉
29-06-2022
14:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-06-2022
14:35
Tak, powinien być widoczny. Jeśli po aktywacji numeru (do 2 dni) nadal występuje problem należy to zgłosić.