- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich
ekspertów .
Jeżeli czas naprawy zgłaszanego problemu ( na czacie i na infolini ) , to każda inwidualna sprawa ( mam nr zgłoszeń) , to po co od kilku miesięcy , po każdym zgłoszeniu dostaję SMS od Orange że problem już rozwiązano ( czy pracownicy są rozliczani z pozytywnych wysłanych SMS ? ) , a do dnia dzisiejszego problem nie rozwiązano .
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeżeli pomimo wysłania sms problem z aplikacją Mój Orange nadal występuje prosimy o ponowne zgłoszenie błędu dotyczącego działania aplikacji - sprawa zostanie ponownie rozpatrzona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeżeli pomimo wysłania sms problem z aplikacją Mój Orange nadal występuje prosimy o ponowne zgłoszenie błędu dotyczącego działania aplikacji - sprawa zostanie ponownie rozpatrzona.