- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
1. Czy wiadomo kiedy będzie działająca aplikacja? Obecna jak wiadomo nie działa, nie można się zalogować.
2. Czy macie jakieś większe problemy techniczne bo aplikacja nie działa i nie można w żaden sposób sprawdzić ilości pozostałych danych w roamingu a wysyłanie SMS o treści ILE pod nr 8095 za każdym razem zwraca wiadomość o problemach technicznych Orange.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja działa. Codziennie loguje się do niej kilkadziesiąt tysięcy klietów. Przykro nam, że u Ciebie występują takie problemy. Proponujemy kontakt z doradcą w tej sprawie.
Co do możliwości sprawdzania GB dostępnych w roamingu to w nowej apce dostępna jest ta informacja po kliknięciu w kartę numeru na głównym ekranie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja działa. Codziennie loguje się do niej kilkadziesiąt tysięcy klietów. Przykro nam, że u Ciebie występują takie problemy. Proponujemy kontakt z doradcą w tej sprawie.
Co do możliwości sprawdzania GB dostępnych w roamingu to w nowej apce dostępna jest ta informacja po kliknięciu w kartę numeru na głównym ekranie.