Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samoobsługa klienta po przez apki a ekologia.

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19646
  • 56921
  • 775

Samoobsługa klienta po przez apki a ekologia.

Czy w Orange że względu na ekologię stawiane jest na samoobsługę klienta po przez konto Mój Orange i/lub aplikacje?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Ekspert AMA
  • 154
  • 771
  • 148

Samoobsługa klienta po przez apki a ekologia.

Chronologicznie to przede wszystkim było i jest stawiane na to ze względu na oszczędność i wygodę. Natomiast ma to też uboczny wpływ w postaci mniejszych potrzeb "biurowo-energetycznych" - nie było i na razie nie będzie to jednak podstawowym powodem stawiania na apki i samoobsługę. To na dzisiaj za mało ważący w całości naszych emisji temat, żeby "ubierać" go na siłe w ekologię jako podstawowy argument. To dodatkowa korzyść z apek i samoobsługi, ale nie ma twierdzić, że podstawowy powód ich rozwijania.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1

Ekspert AMA
  • 154
  • 771
  • 148

Samoobsługa klienta po przez apki a ekologia.

Chronologicznie to przede wszystkim było i jest stawiane na to ze względu na oszczędność i wygodę. Natomiast ma to też uboczny wpływ w postaci mniejszych potrzeb "biurowo-energetycznych" - nie było i na razie nie będzie to jednak podstawowym powodem stawiania na apki i samoobsługę. To na dzisiaj za mało ważący w całości naszych emisji temat, żeby "ubierać" go na siłe w ekologię jako podstawowy argument. To dodatkowa korzyść z apek i samoobsługi, ale nie ma twierdzić, że podstawowy powód ich rozwijania.