czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Zauważyłem, że Max Chat chce od razu wzywać technika, jak tylko nie widzi Funboxa, jako router brzegowy u klienta. Kilka razy chciałem uzyskać pewne dane o moim łączu pytając o coś Max'a. Max podczas diagnostyki nie "widząc" funboxa od razu proponuje wizytę technika, co potencjalnie może generować koszty i zbędne zgłoszenia. Może warto to poprawić, żeby Max np. pytał, czy klient używa Funbaxa ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Dziękujemy za sugestie, weźmiemy je pod uwagę przy rozwoju Maxa.
1 ODPOWIEDŹ 1
czerwiec
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
czerwiec
Dziękujemy za sugestie, weźmiemy je pod uwagę przy rozwoju Maxa.