Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎24-10-2016
‎09-11-2016
wkurzony_klient
Poziom 17, Badacz Przestworzy
Poziom 17, Badacz Przestworzy
Punkty: 4811
14
15
1
0
offline
ostatnia aktywność: 09-11-2016 23:10

Osiągnięcia

Orange Weteran

Druga Rocznica

Roczniak

Pierwsze lądowanie

10 odpowiedzi

1 temat

1 rozwiązanie

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

podejscie do klienta w orange

Witam,sprawa została zakończona w dniu 29.10.2016r., testowałem router przez ten tydzień i dlatego dopiero dzisiaj opiszę jej zakończenie. Otrzymałem rekompensatę za okres bez internetu w błyskawicznym tempie i na wniosek konsultanta, co jest dużym plusem [...]

podejscie do klienta w orange

OK,Jestem nowy na tym forum, więc nie miałem o tym pojęcia.

podejscie do klienta w orange

Jest godzina 23.57,poprzedni post napisałem 23.15, po mnie był tylko jeden "Problem ze spotify" o godz. 23.33 (kolejny na pierwszej stronie jest z 22.55 a trzeci 15.58) a mnie dalej tam nie ma, mało tego, po kliknięciu na więcej też mnie nie ma, dopiero na [...]

podejscie do klienta w orange

Witam,sprawa została zakończona w dniu 29.10.2016r., testowałem router przez ten tydzień i dlatego dopiero dzisiaj opiszę jej zakończenie. Otrzymałem rekompensatę za okres bez internetu w błyskawicznym tempie i na wniosek konsultanta, co jest dużym plusem [...]

podejscie do klienta w orange

OK,Jestem nowy na tym forum, więc nie miałem o tym pojęcia.

podejscie do klienta w orange

Jest godzina 23.57,poprzedni post napisałem 23.15, po mnie był tylko jeden "Problem ze spotify" o godz. 23.33 (kolejny na pierwszej stronie jest z 22.55 a trzeci 15.58) a mnie dalej tam nie ma, mało tego, po kliknięciu na więcej też mnie nie ma, dopiero na [...]

podejscie do klienta w orange

Witam,sprawa została zakończona w dniu 29.10.2016r., testowałem router przez ten tydzień i dlatego dopiero dzisiaj opiszę jej zakończenie. Otrzymałem rekompensatę za okres bez internetu w błyskawicznym tempie i na wniosek konsultanta, co jest dużym plusem [...]