Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
od ‎08-07-2020
piątek
f00ku55
Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
Punkty: 36390
303
822
9
0
offline
ostatnia aktywność: 19-04-2024 16:39

Osiągnięcia

VII URODZINY SPOŁECZNOŚCI

Święta 2022

Święta 2021

V Urodziny Społeczności

Mikołajki 2020

IV Urodziny Społeczności

Kapitan Charyzma *

Supermoce

Wiedza

Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania

Charyzma

Zbieraj lajki pod swoimi postami

Przyjazność

Dawaj lajki innym

Oczytanie

Przeglądaj strony Nasz Orange

Pomysłowość

Dodawaj i komentuj pomysły

Jak podmienić nowo przeniesiony numeru na numer główny?

@ketrasaArtur ogólnie w ciągu jednego dnia, przy przenoszeniu numerów nie ma podziału na dzień roboczy i weekend

Tragiczny transfer

@Pablo5 nadal nie mogę wyjść z podziwu, jak bardzo Ty piszesz, aby tylko pisać.

Tragiczny transfer

Jesteś podłączony do LTE800 czyli pasma zasięgowego i lepiej nie będzie. W Twojej lokalizacji jest po prostu słaby zasięg.

Jak podmienić nowo przeniesiony numeru na numer główny?

@ketrasaArtur ogólnie w ciągu jednego dnia, przy przenoszeniu numerów nie ma podziału na dzień roboczy i weekend

Tragiczny transfer

@Pablo5 nadal nie mogę wyjść z podziwu, jak bardzo Ty piszesz, aby tylko pisać.

Tragiczny transfer

Jesteś podłączony do LTE800 czyli pasma zasięgowego i lepiej nie będzie. W Twojej lokalizacji jest po prostu słaby zasięg.

Tragiczny transfer

Jesteś podłączony do LTE800 czyli pasma zasięgowego i lepiej nie będzie. W Twojej lokalizacji jest po prostu słaby zasięg.

iPhone 14 Pro Max - brak 5G w Orange Flex

To składaj reklamację, wina po stronie Orange. Takie problemy niestety były już opisywane w przeszłości.

Esim niedostępny dla xperii 5ll ?

Niestety nie, to we Flexie jest bardzo nieprzemyślane. Jak apka nie ma zakodowanego tego, że Twój telefon ma eSIM to niestety go nie weźmiesz. A wystarczyłoby generować zwykły kod QR zamiast polegać na API telefonu...

Usprawnienie obsługi klienta czat FLEX

Proponuję przeprowadzić modernizacje obsługi klienta na czacie FLEX. Obecne oczekiwanie ponad godzinę czasu na kontakt z konsultantem, to już przesada.

Tryb nocny W Orange FLEX - okna logowania i dodawania karty płatniczej

Nawiązując do pomysłu: https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/Tryb-Nocny-w-Orange-Flex/idi-p/146630 Fajnie, że został zrealizowany. Problem jest jednak w momencie wylogowania z aplikacji i logowania. Nagle z ustawionego ciemnego wyglądu apki przechodzi się [...]

Plan "bez limitu" danych za kwotę.... ?

hejka 🙂 Ów pomysł nie będzie jakoś innowacyjny i wyszukany, ale zaczyna się sam nasuwać, gdy człowiek co jakiś czas widzi reklamy T-mobile, w których to ów operator chwali się internetem "bez limitu" - w wersjach albo zupełnie "bez limitu", albo z limitem [...]