Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sony Xperia XZ Premium

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Sony Xperia XZ Premium

Witam, 

 

będzie jeszcze dostępny w przedsprzedaży Sony Xperia XZ Premium ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Sony Xperia XZ Premium

Wydaje mi się że już nie, ale trzeba czekać......podaj swój adres email i może....ktoś się rozmyśli, etc....ale ilość sztuk w przedsprzedaży jest zawsze dość ograniczona, tym bardziej że dodawano do niego bardzo drogie słuchawki, więc......osobiście wątpię, ale możesz zadzwonić jeszcze do e-sklepu i zobaczyć...może ktoś anulował jakieś zamówienie i........http://www.orange.pl/kid,4002009278,id,4004954910,article.html?_ga=2.61946666.765429312.1495058963-1...

 

brak.jpg

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

25 ODPOW. 25
Anonim

Nie dotyczy

Sony Xperia XZ Premium

Wydaje mi się że już nie, ale trzeba czekać......podaj swój adres email i może....ktoś się rozmyśli, etc....ale ilość sztuk w przedsprzedaży jest zawsze dość ograniczona, tym bardziej że dodawano do niego bardzo drogie słuchawki, więc......osobiście wątpię, ale możesz zadzwonić jeszcze do e-sklepu i zobaczyć...może ktoś anulował jakieś zamówienie i........http://www.orange.pl/kid,4002009278,id,4004954910,article.html?_ga=2.61946666.765429312.1495058963-1...

 

brak.jpg


Zespół Nasz Orange
  • 2986
  • 12615
  • 151

Sony Xperia XZ Premium

@michale zachęcam Cię do oznaczenia powyższego wpisu Emotikon: Szczęśliwy przez │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, jeżeli okazał się przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć Bardzo szczęśliwy kot.


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Sony Xperia XZ Premium

To jest skandal!10 maja złozyłam zamowienie na 2 telefony sony xz premium w przedsprzedaży w Orange (zapasy nie były wyczerpane - jeszcze wieczorem tego samego dnia można było składac zamówienia). Dziś się dowiaduję, że moje zamówienie zostało wstrzymane bo nie mają telefonów!!!nadmienię, że mam w Orange 2 najdroższe abonamenty...to jest po prostu skandal!moje pytanie brzmi po czyjej stronie lezy wina?Nie tak powinno się traktować klienta który zamawia telefon, czeka na niego (jak jakiś wariat!) miesiąc po czym dowiaduje się, że nic z tego nie będzie!

Anonim

Nie dotyczy

Sony Xperia XZ Premium


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Sony Xperia XZ Premium

Dzięki napisałam. 


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Sony Xperia XZ Premium

Witam,
Czy dostała Pani jakąkolwiek odpowiedź z Orange w związku z zaistniałą sytuacją? Mam ten sam problem.
Anonim

Nie dotyczy

Sony Xperia XZ Premium


Xz napisał(-a):
Witam,
Czy dostała Pani jakąkolwiek odpowiedź z Orange w związku z zaistniałą sytuacją? Mam ten sam problem.

@Xz Napisz pod wskazany link http://www.orange.pl/kim-jest-rzecznik-klientow.phtml?_ga=2.237512839.640065874.1498849743-102045560...


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Sony Xperia XZ Premium

Już to zrobiłem, minęło 20 dni i nic cisza... Może już komuś odpisali.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Sony Xperia XZ Premium

Tego modelu cały czas nie ma, a jak jest pare sztuk to wysyłane do wielu zaległości. Ktoś z Orange zapomniał zaplanować zamknięcie przedsprzedaży.

Jak chcecie szybszego info napiszcie do kogoś z blogów Orange lub do rzecznika na twitterze https://twitter.com/rzecznikorange