Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Laptop z Orange


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Laptop z Orange

Witajcie,

mam problem z aktualnym laptopem i poszukuje: mobilnego, lekkiego, głównie do pracy zdalnej - biurowej który wytrzyma na baterii najlepiej te 8-9h.

Mam w Orange przedłużenie internetu domowego w pakiecie z komórkami i chciałbym dobrać odpowiednie urządzenie a jestem w tym temacie zielony. Proszę o pomoc i porady. 

8 ODPOW. 8

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

Laptop z Orange

Kup sobie laptop w normalnym sklepie z laptopami, taki jaki zechcesz, a nie taki jaki Ci wcisną. Z oferty sklepiku Orange nic nie jest warte polecenia.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Laptop z Orange

Dlatego właśnie przyszedłem na forum. Widzę, że trochę ludzi się tu udziela i odpowiada na pytania, jak mówiłem nie jestem biegły w tych sprawach, dla mnie sprzęt ma działać. Dlatego proszę o poradę, wtedy nikt mi nic nie wciśnie, tylko poproszę o konkretny sprzęt przy przedłużaniu umowy. Latop na raty to też coś co mnie interesuje i tu jest takie rozwiązanie.


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1623
  • 8083
  • 63

Laptop z Orange

@Tonny Budżet? 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Laptop z Orange

Na raty mogę przełknąć i droższy sprzęt rzędu 6000-7000 zł. Mam poczucie, że jest mi do pracy potrzebny. Oczywiście gdy będzie spełniać te podstawowe wymagania. Orange jakiś rabat też na te raty proponuje, więc bardziej prosiłbym o doradzenie pod kątem przydatności.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Laptop z Orange

Promocje i rabaty oraz raty też można wyrwać w sklepach firmowych i komputerowych (takie same, a czasem nawet lepsze niż w O).


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2082
  • 7661
  • 31

Laptop z Orange


@Tonnynapisał(-a)

dla mnie sprzęt ma działać