- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
Potrzebuję pomocy z uruchomieniem dekodera, pisałem w tej sprawie z infolinią na czacie ale nic sie nie dowiedziałem "bo nie mam mnie w tej chwili przy dekoderze żeby można było cokolwiek sprawdzić". Wczoraj wieczorem wymieniłem dekoder na nowy i po podłączeniu go wchodząc w kafelek Orange tv pojawia się info o wymianie i że wykorzystano limit urządzeń. Czy ktoś kumaty może mi powiedzieć co jest tego powodem? Dodam że mam tylko ten jeden dekoder.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
Cześć @Dunder
Jaki jest to model dekodera i czy próbowałeś zresetować dekoder? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
A sorki zapomniałem napisać, to jest ten mały z androidem. Restarty nic nie dają cały czas ten sam komunikat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
ano właśnie, na Orange TVGO bywa podobnie. Ten tam serwis zarządzająco-pilnujący nieprzekraczania limitów nie umie poprawnie liczyć i liczy nie to co potrzeba. Oj, będzie bieda z tą mieszanką multicast+unicast+tvgo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
Jak wrócę po pracy to postaram się pokazać jakieś zdjęcia tego problemu może to będzie w jakiś sposób pomocne.
a i z orange tv go nie korzystam
________________
* Scaliłem wpisy – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
@Dunder zadzwoń na infolinię i poproś o sprawdzenie, czy nowy dekoder został po prostu prawidłowo dopisany do systemu. Prawdopodobnie dlatego serwer go nie widzi i nie reaguje na jego zgłoszenia o dostęp do kanałów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
Tak jak pisałem wcześniej, już dzwoniłem i powiedzieli że wszystko jest dobrze, natomiast telewizja wczoraj nie działała, sprawdzę to jeszcze raz dzisiaj po 17 i jeśli nie zadziała to będę dalej atakował
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
@Dundernapisał(-a)
a i z orange tv go nie korzystam
ale Twój dekoder korzysta. To jest ta sama infrastruktura.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
@Dunder sprawdź czy dekoder jest podłączony i widzi modem. Czy dostał adres IP z modemu?
Jest połączony po kablu i jakim, czy po wifi?
Musisz sparować ten dekoder z modemem i zarejestrować pilota i wifi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z uruchomieniem nowego dekodera
Dekoder na pewno jest połączony z routerem, a po za tym jak teraz go włączyłem to ruszył od kopa bez zadnych konfiguracji. Nie wiem więc o co chodziło wczoraj. Mimo wszytko dzięki za zainteresowanie.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »