- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
ponad rok temu (wrzesień 2021) zakupiłam na raty w ramach pakietu Orange Love IPhona 12 mini. Niestety ponad tydzień temu telefon bez żadnej przyczyny wyłączył się i nie mogę ponownie go uruchomić. Telefon nie był ani zalany, ani potłuczony. Myślałam, że mam na niego jeszcze gwarancje, ale obsługa w Orange poinformowała mnie, że na Iphony jest tylko rok gwarancji. Jestem załamana. Co mogę dalej z tym zrobić? Słyszałam coś o rekojmi, ale czy faktycznie jest szansa, że mi go naprawią?
Dodam, że umowa była zawierana telefonicznie, a urządzenie dostarczono do mnie kurierem.
Proszę o jakąkolwiek wskazówkę i z góry dziękuje za okazaną pomoc.
__________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Śmiało idź do salonu i muszą przyjąć - postrasz rzecznikiem praw konsumenta w razie czego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 12, nie mam już gwarancji, a telefon się nie uruchamia. Co można zrobić? Rękojmia?
Cytuję:
Rękojmia zaś przysługuje kupującemu na mocy zapisów w Kodeksie cywilnym (art. 558 § 1). Zapewnia DWULETNI okres ochrony konsumenta, podczas którego może on reklamować produkt na podstawie niezgodności z umową.
(https://vobis.pl/poradnik/ile-trwa-gwarancja-na-sprzet-rtv)
Przeczytaj też:
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Sprzedawca (Orange) powinien Cię poinformować, w jaki sposób możesz dochodzić praw wynikających z rękojmi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Śmiało idź do salonu i muszą przyjąć - postrasz rzecznikiem praw konsumenta w razie czego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 12, nie mam już gwarancji, a telefon się nie uruchamia. Co można zrobić? Rękojmia?
@Patrycja12341 odwiedż Salon Orange, najlepiej firmowy i skorzystaj z rękojmi, jak masz tylko salon partnerski w pobliżu, to wspomnij o rzeczniku prw konsumenta i na pewno ci przyjmną telefon, co do zalania, ten telefon jest wodoszczelny, więc to nie wpływa na naprawę gwarancyjną 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
iPhone 12, nie mam już gwarancji, a telefon się nie uruchamia. Co można zrobić? Rękojmia?
Mam podobna sytuację, tyle ze urządzenie jest dla dziecka. Jak to z dziećmi okazało sie ze pomimo stosowania szybek ochronnych, małolat - 8 klas na dziś ( by sie zdenerwował ). Ukruszył szybkę telefonu. Oczywiście wszystko jak wyżej. Nagle sie wyłączył i tyle . Zawiozłem do punktu Apple gdzie oferują serwis. Nie mając wiedzy o uszkodzeniu pod naklejona szybka. Panowanie grzecznie mnie uprzedzili o sytuacji. Byli jednak na tyle uprzejmi ze spróbowali wgrać czysty soft. Telefon wstał i działa do dziś. Nowa szybka , ekran jest ok. Koszt najtaniej z wymiana znalazłem 700 zł. Nowy model podobno i Apple jak zawsze wykorzystuje sytuacje. Jest postęp syn zauważył, ale mówił o tym już wcześniej, że soft tej firmy już mu nie odpowiada ( pozytywna tendencja u młodych ? ) . Dlaczego pisze. by zauważyć celowe postarzanie produktu być może?