Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Zainteresowanie Orange problemami klienta

Postuluję aby na nasz Orange była osoba odpowiednio umocowana która będzie szybko reagować i wyjaśniać tak patologiczne przypadki jak np w https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Dramat-w-siedmiu-aktach-czyli-obs%C5%82uga-standardowego-zam%C3%B3wienia-w/td-p/353346

Zapewni to

sprawniejsze ulepszanie procesów orange

oszczędzanie strat Orange

oszczędzanie strat Klientom

polepszanie wizerunku Orange

wsparcie psychiczne klienta który próbuje kupić usługę

 

________________
* Wpis poddałem edycji, poprawiłem link– moderator Michał

08-04-2023 w Pomysły

  • 1

    Otwarty

  • 2

    Realizowany

  • 3

    Zrealizowany

Komentarze
Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Link nie działa.

08-04-2023

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny

 Zrobi się wtedy z forum pomocowego infolinię...

09-04-2023

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny

To zamiast takie osoby, lepiej by było na stroni kontakt: https://www.orange.pl/view/kontakt dołożyć formularz umożliwiający przesłanie zapytań, problemów technicznych itp.

09-04-2023

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy

Jeśli prawdą jest że to w miare aktualny materiał Orange to chciałbym doprecyzować pomysł że dotyczy trochę mniej żenującego podejścia (i poświęcania czasu na inne rzeczy) niż widoczne na materiale. Łączę wyrazy współczucia dla pracowników.
https://youtu.be/wK4AigEa9d4 
https://biuroprasowe.orange.pl/blog/hitowa-akademia-ku-jakosci/

12-05-2023