Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z włączeniem usług internetowych


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Problem z włączeniem usług internetowych

Dzisiaj wyłączyłem nielimitowany elastyczny pakiet internetowy, lecz po 10 min próbowałem włączyć usługę, na dole nie ma opcji włącz...

Ma ktoś na to rozwiązanie?

Jeżeli tak Prosze O odpowiedź.

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Problem z włączeniem usług internetowych

@DrMilosz świadomie wyłączyłeś i chcesz przywrócić? Może kontakt z BOK, i wersja, że to był błąd, przypadek, chcesz przywrócić... Być może musi upłynąć ileś czasu np. doba, że w systemach wprowadzić nowy stan usług na koncie.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z włączeniem usług internetowych

Tylko kontakt z BOK, sam nic nie zrobisz jak sam to wyłączyłeś @DrMilosz, tak dla jasności wyłączone i niewykorzystane pakiety przepadają, ale w większości przypadków Orange przywraca to, poprzez czat też możesz poprosić o włączenie niewykorzystanego pakietu, kontakt z Orange  tak informacyjnie 😉


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problem z włączeniem usług internetowych

Musisz chwilę przeczekać aż system przemieli zamówienie. Jak chcesz zamów pakiet kodem lub przez sms.