- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam od tygodnia mam problem z internetem mobilnym tzn. Chodzi strasznie wolno jakby jakiś lejek był na moim telefonie aktywny wszystko mam wyłączone kontaktowałem się z konsultantami w tej sprawie to dostałem informację że sieć LTE jest przeciążona w mojej lokalizacji tylko pytanie od tygodnia ? Wcześniej chodziło wszystko normalnie mam APN ustawiony dobrze sieć automatycznie LTE/3g/2g a dalej internet nie przesyła danych jak powinien miał ktoś podobny problem albo wie kiedy naprawią go lokalizacja sosnowiec
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Damianoles67Jako forum samopomocowe nie mamy info o naprawie/rozbudowie przeciążonych nadajników. Czasem to może być poprawione szybko (zależy od ruchu i ilości zgłoszeń-namawiam do zgłaszania), a czasem to większy problem z nielegalnymi repeaterami, zakłócającymi sygnał BTS-a. Wtedy musi interweniować UKE i to trwa nawet do 2 miesięcy.
Oczywiście zakładam, że zadałeś pytanie o lejek techniczny?
Musisz pytać o szczegóły uszkodzenia/naprawy sytuacji dzwoniąc na infolinię co kilka dni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Damianoles67Jako forum samopomocowe nie mamy info o naprawie/rozbudowie przeciążonych nadajników. Czasem to może być poprawione szybko (zależy od ruchu i ilości zgłoszeń-namawiam do zgłaszania), a czasem to większy problem z nielegalnymi repeaterami, zakłócającymi sygnał BTS-a. Wtedy musi interweniować UKE i to trwa nawet do 2 miesięcy.
Oczywiście zakładam, że zadałeś pytanie o lejek techniczny?
Musisz pytać o szczegóły uszkodzenia/naprawy sytuacji dzwoniąc na infolinię co kilka dni
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem mobilnym
- Rozumiem natomiast to raczej nie problem z repeaterami zakłócającymi sygnał bo internet nie działa tylko w Sosnowcu ale też jak jadę na oświęcim czy w inne regiony miast Polski mam wrażenie że spowolnili mi internet jakimś Lejkiem albo czymś bo u dziewczyny wszystko działa a ma ten sam internet 🙄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem mobilnym
W. Profilu Danych Mobilnych ustaw ipv4 zamiast ipv6, jeśli profil nie da się zmodyfikować, to stwórz nowy, co do lejka, aplikacja Mój Orange pokazuje czy działa, czy w trakcie włączania, być może nadajnik LTE jest też przeciążony, dopytaj sąsiadów, lub sprawdź na innej karcie SIM i telefonie.
Tu jest forum użytkowników usług Orange i nie sprawdzimy jaki masz problem 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem mobilnym
@Damianoles67 zakładam, że masz aktywne pakiety GB, bo jeśli się skończyły, to może zostać nałożona blokada. Czasami nadmierne użycie sieci mobilnej może skutkować nałożeniem lejka technicznego, ale po 24 godzinach powinien być zdjęty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem mobilnym
@Damianoles67napisał(-a)
- Rozumiem natomiast to raczej nie problem z repeaterami zakłócającymi sygnał bo internet nie działa tylko w Sosnowcu ale też jak jadę na oświęcim czy w inne regiony miast Polski mam wrażenie że spowolnili mi internet jakimś Lejkiem albo czymś bo u dziewczyny wszystko działa a ma ten sam internet 🙄
Jeżeli można wykluczyć przeciążenie sieci (dziewczynie działa...) i nieprawidłowe ustawienia telefonu (sprawdziłeś sim w innym telefonie?) to pozostaje jedynie kontakt z BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem mobilnym
Jeszcze nie sprawdzałem przełożenia sim do innego telefonu dopiero w weekend będę miał taką możliwość póki co dział techniczny nie znalazł żadnych błędów na sieci ani przeciążeń więc pozostaje ostatnia możliwość a jak nie to nowy sim chyba
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem mobilnym
@Damianoles67 wymianę karty SIM da się zrobić samemu, choćby przez Mój Orange, trzeba tylko starter kupić i żeby była kasa na koncie Mój Orange, taniej wyjdzie niż wymiana w salonie, poradniki są na forum 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem mobilnym
- W takim razie jeżeli będzie to problem karty SIM to ją wymienię z góry dzięki za informację 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem mobilnym
Jeśli się nie mylę, to starter za 5zl i 10 zł na koncie, startera Orange nie rejestruje, nie potrzeba, na portalu Mój Orange proces przechodzi gładko i szybko, beZ poradnika da się to zrobić 😎
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »