Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędy w aktywacji e-sim


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

Ok, to forum jest już moją ostatnią nadzieją...😡

W styczniu przeniosłam numer z Flexa od OFNK. Wszystko poszło (prawie) gładko. No właśnie - prawie...

 

Od początku użeram się z próbą aktywacji eSima. Bez przerwy mam błąd aktywacji (sms o treści "Niestety coś poszło nie tak z wymianą karty na eSim. Skontaktuj się z infolinią"). Infolinia nie ogarnia, dział techniczny również. Było jedno zgłoszenie techniczne, którego rozpatrywanie zamiast 5 dni trwało 1,5 miesiąca - zamknęli zgłoszenie bez najmniejszego rozwiązania 🤡 Po kolejnej próbie aktywacji i kolejnym błędzie nie mam możliwości anulowania zlecenia - znika ta opcja samoczynnie i losowo -czasem po dwóch dniach, czasem po 2 tygodniach.

 

Dziś wymyśliłam, że może problem jest w karcie Flexa - kupiłam starter i próbowałam dokonać samodzielnej wymiany na inną kartę fizyczną. I co? Oczywiście wyskoczył błąd ☠️

 

We Flexie bezproblemowo używałam eSim, więc problem na pewno nie leży w telefonie. Zauważyłam też, że nie działa mi kompletnie 5G - jeździłam ostatnio po centrach kilku największych miast w Polsce (mam włączone 5G Pass). Tak, wiem że 5G to proteza, ale to też świadczy o tym, że coś jest mocno nie tak.

 

Ktoś może ma jakiś pomysł co jeszcze mogę w tej kwestii zrobić? Jestem zadowolona z oferty OFNK i bardzo nie chciałabym zmieniać sieci, ale dual Sim (w moim przypadku z eSim) jest dla mnie bardzo istotny.

17 ODPOW. 17

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18554
  • 53136
  • 720

Błędy w aktywacji e-sim

@ZoskaL niestety, ale bez infolinii się nie obędzie. Poproś, aby wylądowali wszystkie ustawienia i generowania karty eSIM lub niech wygenerują na nowo kartę eSIM. W przypadku oferty na kartę wchodzi tylko opcją wymiany na eSIM. Nie da się mieć standardowej karty SIM i eSIM.

Możesz jeszcze raz spróbować wymienić na kartę eSIM, ale na koncie Mój Orange przez www.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

Na infolinii twierdzą, że nie mogą wygenerować kodu ani anulować zlecenia. Na koncie Mój Orange w tej chwili nie mogę wygenerować nowej karty, ponieważ "wisi" mi ta z błędem (jak wspomniałam, pewnie losowo za jakiś czas zniknie i wtedy będzie możliwość kolejnej próby - tylko co z tego jak za każdym razem odbijam się od ściany...)


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18554
  • 53136
  • 720

Błędy w aktywacji e-sim

@ZoskaL niestety nie zniknie. Trzeba zgłoszenie na infolinii i albo wygenerują nowa kartę eSIM, albo wyczyszczą ustawienia na Twoim koncie, aby można było samodzielnie na nowo wygenerować i wymienić na eSIM.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

Serio, znika. Od stycznia przerabiałam to ok. 8 razy (z czego zgłoszenia były max 3). Podejrzewam że jest jakiś zgrzyt po Flexie (?), bo nawet dziś nie mogłam wymienić na inną kartę fizyczną. Tylko to nie zmienia faktu że dalej już nie wiem co robić. .


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18554
  • 53136
  • 720

Błędy w aktywacji e-sim

@ZoskaL próbujesz samodzielnie wymienić kartę SIM z zakupionego startera i nie idzie?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

Nie idzie. Na stronie "wystąpił błąd", w smsie "dane nieprawidłowe" - były prawidłowe na 100%


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18554
  • 53136
  • 720

Błędy w aktywacji e-sim

@ZoskaL zakładam, że jeżeli wymieniasz kartę SIM standardową, to starter jest nowy, nigdy nie aktywowany, ani nie rejestrowany oraz karta SIM z nowego startera nigdy nie byłą wkładana do telefonu. Cena zakupionego startera nie przekracza kwoty 15 zł. Oczywiście muszą być również środki na koncie w celu opłacenia wymiany karty SIM, aby w sumie z ceną zakupionego startera dały kwotę 15 zł.

 

Natomiast powracając do karty SIM i eSIM, to proponuję dalej męczyć infolinię lub spróbować numer przenieść do konkurencji, a następnie za około tydzień wrócić do Orange na kartę.

 

Jak dla testów wróciłem z FLEX-a do Orange na kartę, to niestety miałem problemy z przeniesionym numerem. Problem polegał na tym, że dla mnie numer był widoczny jako NJU, dla konsultanta jako Orange na kartę. Wymiany karty na eSIM nie przeprowadzałem, nie było mi potrzebne.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

Tak, wszystkie wymagania dotyczące wymiany karty na inną fizyczną były spełnione. 
Będę dalej męczyć infolinię w takim razie - chciałabym uniknąć przenosin nawet na chwilę - uzbierało się już sporo GB, do tego pewnie stracę wtedy promocje 12x100 i 12x25 😏


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 10
  • 33
  • 0

Błędy w aktywacji e-sim

Zrobiłam dziś kolejne podejście do infolinii, pierwszy raz mnie przełączono bezpośrednio do działu technicznego. Potwierdzili to co przypuszczałam - że prawdopodobnie te błędy są przez to, że gdzieś tam system się krzaczy przez kartę z Flexa. Mam wymienić na inną fizyczną  - ale w salonie i wtedy (niby) powinno być w porzadku z dalszym przejściem na eSim. Dziś wieczorem zamierzam to sprawdzić, a w międzyczasie już sprawdzam oferty innych operatorów 😏