Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

MikroTik ATL LTE18 + Tp link archer c6 ac 1200 połączenie przez kabel lan

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 734
  • 2520
  • 0

MikroTik ATL LTE18 + Tp link archer c6 ac 1200 połączenie przez kabel lan

Witam mam microtik jak temacie ale mam problem gdy podłączam kablem lan do wejścia lan w routerze archer c6 ac 1200 owszem mogę dostać się do konfiguracji microtik ale nie mogę wejść do panelu konfiguracji tp link. Jak dam do wan to mogę dostać się do tp linka do konfiguracji ale czy przez to może być jakiś konflikt że to daję do wan i spadki prędkości? Co bym musiał zrobić żebym nie musiał do wan podłączyć lecz do lan aby panel tp link widział? ja jestem zielony co do konfiguracji microtik niestety i czy mając domyślne ustawienia microtik nic nie trzeba zmieniać jeśli internet mi działa normalnie z tplinkiem? bo tp linka muszę mieć jeśli chce mieć więcej urządzeń a microtik ma tylko 1 wejście internetowe.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5536
  • 22428
  • 185

MikroTik ATL LTE18 + Tp link archer c6 ac 1200 połączenie przez kabel lan


@Januszbbanapisał(-a)

@agat13  tp link ma adres 192.168.0.1 a microtik 192.168.188.1 mi chodzi tylko czy dając do wan do tplink nie będzie konfliktu i spadków prędkości internetu.


Jeśli będzie problem z adresacją, to nie będzie spadków prędkości tylko internet nie będzie działał. Wiem, że jesteś fanem zdobywania wiedzy w walce z materią, więc podpowiem Ci, że zanim zabierzesz się za łączenie kabelkiem eternetowym dwóch ruterów, dobrze byłoby zapoznać się z zasadami adresacji IPv4. W internecie jest na ten temat mnóstwo, więc nadmienię tylko że wpisy w Wikipedii świetnie się nadają jako punkt wyjścia do dalszej eksploracji.

https://pl.wikipedia.org/wiki/IPv4