- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam wszystkich,
mam parę problemów z aplikacją Mój Orange, zmianą zgody" Zgoda na wykorzystanie przez Orange Polska S.A. danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego obecnych i przyszłych Partnerów Orange" oraz generalnie pomocą konsultantów.
1. po wejściu do aplikacji Mój Orange (aktualizowana na bieżąco do najnowszej wersji - przeinstalowywana, uruchamiana na dwóch niezależnych urządzeniach) w miejscu gdzie zawsze wyświetlały się moje dane to znaczy ile mam GB i dni do końca pakietu (czyli generalnie strona główna aplikacji) wyświetla się komunikat " nasz błąd, coś się nie ściągnęło" i przycisk "odśwież" którego użycie nic nie daje. Co ciekawe wszystkie te dane widzę gdy zaloguję się przez stronę internetową na komputerze PC.
2. gdy chcę wyłączyć zgodę "Zgoda na wykorzystanie przez Orange Polska S.A. danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego obecnych i przyszłych Partnerów Orange." nie da się tego zrobić -> wyskakuje komunikat "Ups! Coś poszło nie tak. Proszę spróbować później"... Próbuję już ponad miesiąc i nic... Tutaj nie pomaga zalogowanie przez stronę web na komputerze PC. Zgody nie da się cofnąć.
3. problemy zgłaszałem na infolinii najpierw 1.12.2023, a następnie 8.12.2023. Do tej pory nie przyniosło to żadnego efektu, co więcej nikt się nawet ze mną nie skontaktował. Podczas rozmowy z konsultantem 8.12.2023 konsultant próbował ręcznie wyłączyć tę zgodę, ale stwierdził, że wyłącza, a ona i tak włącza się z powrotem SAMA i nie wie dlaczego tak jest.
Generalnie dramat. Czy ktoś może miał takie problemy i znalazł rozwiązanie?
Pozdrawiam
_________________________
*Temat przeniosłem z działu "Na kartę" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@atraxt odpowiem tak: na forum użytkowników niestety nie pomożemy, dlatego, że nie mamy wglądu w Twoje konto, czy wręcz mocy sprawczej.
Wyczuwam na twoim koncie jakąś niezgodność danych czy błąd oprogramowania, które nie pozwalają wprowadzić zmiany. Czasem na koncie zdarzy się bubel, który paraliżuje system i tylko od środka ( czytaj: Orange) da radę to uporządkować. I to nie z poziomu konsultanta, a admina systemu
Proponuję wysłać maila z opisem sprawy do Biura Prasowego, gdyż tylko tak możesz zgłosić sprawę do załatwienia "od środka". Możesz też skorzystać z oficjalnej drogi i napisać pismo z opisem problemu. Wysłać je na adres korespondencji w Skierniewicach
Orange Polska S.A.
ul Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice.
Ja bym tak zrobił na Twoim miejscu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@atraxt odpowiem tak: na forum użytkowników niestety nie pomożemy, dlatego, że nie mamy wglądu w Twoje konto, czy wręcz mocy sprawczej.
Wyczuwam na twoim koncie jakąś niezgodność danych czy błąd oprogramowania, które nie pozwalają wprowadzić zmiany. Czasem na koncie zdarzy się bubel, który paraliżuje system i tylko od środka ( czytaj: Orange) da radę to uporządkować. I to nie z poziomu konsultanta, a admina systemu
Proponuję wysłać maila z opisem sprawy do Biura Prasowego, gdyż tylko tak możesz zgłosić sprawę do załatwienia "od środka". Możesz też skorzystać z oficjalnej drogi i napisać pismo z opisem problemu. Wysłać je na adres korespondencji w Skierniewicach
Orange Polska S.A.
ul Jagiellońska 34,
96-100 Skierniewice.
Ja bym tak zrobił na Twoim miejscu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange oraz zmianą jednej ze zgód -> kosultanci nie są w stanie pomóc
Dziękuję za pomoc 🙂
Właśnie wcześniej pomyślałem żeby napisać oficjalnego maila, ale nie wiedziałem gdzie.
W menu pomocy widziałem tylko czat i doradców oraz forum.
Dzwonić już nie chciałem bo nie przyniosło to żadnego rezultatu, więc napisałem na forum i nie pomyliłem się - warto było 🙂
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange oraz zmianą jednej ze zgód -> kosultanci nie są w stanie pomóc
@atraxt ważne, aby mail czy pismo było spokojne i rzeczowe. Nikt nie lubi pieniaczy. Warto zawrzeć jak najwięcej szczegółów i poprosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. To działa...