- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiązane konta po przejściu na nowe konto Mój Orange
Przeszedłem na nowe konto Mój Orange i nie widzę tam dostępu do powiązanych wcześniej kont z innymi usługami (widzę tylko usługę główną). Czy to nowa wersja MO nie przewiduje dostępu do powiązanych wcześniej kont, czy może to kwestia migracji danych? Jeśli prawdą jest to drugie, kiedy można spodziewać się pełnej funkcjonalności systemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiązane konta po przejściu na nowe konto Mój Orange
W tym poście (temat: Dostęp tylko do komórek (firmowych) bez usług stacjonarnych (prywatnych) po migracji do NMO) objaśniam co nieco funkcjonowanie NMO. Punktem wyjścia jest osoba (również osoba prawna) - z nr. PESEL (nr. NIP), na którą są przypisane usługi.
Może u Ciebie tak właśnie jest? Poszczególne usługi są przypisane do różnych osób?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiązane konta po przejściu na nowe konto Mój Orange
@Wiktor Telefon komórkowy jest na firmę, a pozostałe usługi są prywatne, przy czym właścicielem wszystkich jest ta sama osoba.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiązane konta po przejściu na nowe konto Mój Orange
Czyli to jest dokładnie taki sam przypadek jak w wyżej zalinkowanym temacie.
Może skorzystasz z zaproponowanego tam rozwiązania - z apką Mój Orange? .
Dodatkowo można również zgłosić pomysł na nową funkcję w Nowym Mój Orange .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiązane konta po przejściu na nowe konto Mój Orange
@Wiktor Dzięki za pomoc, sprawdzę czy zaproponowane rozwiązanie zadziała.