- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam mam problem zwi9ązany z czatem podczas próby włączenia czatu wyskakuje mi komunikat ( Sesja czat jest już aktywna w innym oknie, tam możesz kontynuować konwersację.) dodam ze wczoraj zbugowała mi się przeglądarka podczas rozmowy na czacie z konsultantem i od tamtej pory nie mogę włączyć czatu
__________________
* Przeniesione z działu Internet domowy – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyczyść pamięć podręczną w przeglądarce / spróbuj z trybu incognito
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyczyść pamięć podręczną w przeglądarce / spróbuj z trybu incognito
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
PRoblem z czatem
@Pudzian2121 wykonaj czyszczenie przeglądarki, jak wspomniał @Neo2. Dodatkowo proponuję zalogować się i poprawnie wylogować z konta, a najlepiej połączenie z czatem wykonać na innej przeglądarce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś