- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Minęły 2 tygodnie od zarejestrowania mojej karty orange a usługa ciągle wtrakcie realizacji i niewidoczna w aplikacji mój orange , nie mogę sprawdzić wykorzystanego limitu danych karty sim , która jest w modemie internetowym . Kpina z klienta!
________________
* Doprecyzowałem temat wątku i przeniosłem z działu Na kartę – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @stahol
Spróbuj zgłosić zaistniałą sytuację na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Może być problem z przetworzeniem danych.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja karty sim
@staholOczywiście zgłaszałeś ten stan rzeczy? Jaka odpowiedź? Problem wynika prawdopodobnie z niespójności danych w bazie operatora. Coś się nie zaczytało, nie odklikało, nie zatwierdziło... Czyli coś nietypowego (lub jak dla nas, typowego)
Tylko zgłoszenia problemu pomogą i to najlepiej z konkretną odpowiedzią co jest powodem, abyś wiedział co robić dalej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja karty sim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @stahol
Spróbuj zgłosić zaistniałą sytuację na infolinii Orange *100 lub 510 100 100. Może być problem z przetworzeniem danych.
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji
Temat rozwiązany pozytywnie , dyskusja sprawiła cuda.
No i elegancko 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji
To super że udało się rozwiązać problem.👍
Polecamy się na przyszłość 😎
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta zarejestrowana od 2 tygodni, ale nadal nie widać jej w aplikacji
Ja mam już od ponad tygodnia inny problem. Ale podobny... Mam od jakiegoś czasu dwa numery w OFnK i od około tygodnia właśnie jeden z numerów zniknął z konta na www i nie chce wrócić. W apce na razie na szczęście oba są widoczne ale na www jest tylko jeden. Zgłoszenie przez czat "w trakcie".