Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)

Cześć

od kilku dni próbuję przez Mój Orange przedłużyć umowę na abonament oraz dokupić nowy numer.

Wszystko idzie poprawnie do momentu dojścia do ostatniego etapu jakim jest kilknięcie w "Zawieram e-umowę i płacę".

Kliknięcie w przycisk nie wywołuje żadnej akcji. Wszystkie wymagane zgody są zaznaczone, pobrane i zaakceptowane umowy.

Zdaje się że może być to winą warningu dotyczącego pobrania umów, który zostaje na stronie mimo ich pobrania (zrzut w załączniku) - potencjalny podejrzany.

Sporo errorów i warningów leci również w konsoli (zrzut).

 

Zrzut ekranu 2023-08-03 101144.jpgZrzut ekranu 2023-08-03 101412.jpg

____________
* Poprawiłem czytelność wpisu - Wiktor

6 ODPOW. 6

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13086
  • 53732
  • 626

Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)

@marecki83  zweryfikuj na infolinii i zgłoś reklamację

Prawdopodobnie któryś z komponentów systemu jest niezgodny z resztą i dlatego wywala błąd zamówienia 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)

Infolinia będzie w stanie podjerzeć koszyk? Próbowałem z konsultantem na czacie ale nic z tego nie wyszło. Nie mają uprawnień.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13086
  • 53732
  • 626

Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)

@marecki83  niech przekażą sprawę na drugą linie wsparcia technicznego. 

Zawsze możesz zweryfikować w salonie, bo tam mają szersze uprawnienia


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1609
  • 12988
  • 2

Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)

@marecki83 , infolinia sprzedażowa 801243567 powinna mieć podgląd na e-zakupy. Spróbować dopytać warto. Za to nie biją😀


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)

Cześć.

@marecki83 Mam dokładnie ten sam problem. Udało Ci się rozwiązać swój?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 8
  • 0

Brak możliwości dokończenia zakupu w Mój Orange (www i apka)

Niestety przez infolinię zamówiłem. Ale na kilkukrotną prośbę o zgłoszenie sprawy do działu IT z propozycją przesłania przeze mnie screenów,  danych z konsoli przeglądarki zostałem zignorowany.