- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja nie podaje autentycznych, aktualnych danych na bieżąco
@Artur czy mamy rozumieć to, że "nie wszystko udało się poprawić", jako poddanie się i zaprzestanie szukania możliwości żeby aplikacja podawała autentyczne, aktualne informacje "na bieżąco"?
Nie rozumiem jak można puszczać appkę, która ma taki "rozjazd" między tym o czym samo Orange informuje klienta... np. w SMSie, którego dostałem wczoraj około 14,14
że już została pobrana należność za fakturę, w zestawieniu z tym, o czym informuje aplikacja - że mam dzień zwłoki z zapłatą... udokumentowane po 23. także wczoraj
Na dokładkę w aplikacji są niespójne informacje dla różnych usług - dzień zwłoki przy użytkowniku numeru telefonu - w pakiecie OL 4 w 1, także innego (poza pakietem) przypisanego do mojego konta, w zestawieniu dla usług stacjonarnych np. neostrada, TV - również w pakiecie - gdzie podobno mam 0 dni zwłoki,
w końcu w odniesieniu do informacji o płatnościach z aplikacji, według której zalegam z opłatą za kwiecień...
Na wszystko co opisałem załączyłem zrobione wczoraj zrzuty - w nazwach plików data, godzina...
Biorąc to wszystko pod uwagę nie dziwią negatywne opinie w Google PLAY, czy też niektóre wątki na forum, gdzie ludzie powołują się na info w appce że niby mają pakiety itp. albo, że jeszcze trwa okres rozliczeniowy, a potem okazuje się, że muszą dużo zapłacić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja aplikacji dla Androida: 4.2 beta
Tak samo jak u Ciebie - podziękowanie za wpłatę w smsie nie oznacza, że w systemach Orange kwota wpłaty jest podzielona na konkretne faktury. Tak naprawdę na poziomie apki przydała by się informacja: mamy wpłatę x zł, ale rozliczymy ją za kilka dni (tego niestety nie ma).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja aplikacji dla Androida: 4.2 beta
@Piotrekk85 właśnie o ten przekaz chodzi... zachęca się klienta weź appkę, będziesz mieć kontrolę na bieżąco... a jak się okazuje, jest to nieosiągalne... Co do samej płatności, to na moim przykładzie - polecenie pobrania zostało zrealizowane 24.04, SMSa dostałem 25.04.... powiem kolokwialnie, klienta nie interesuje czy i jak kwota jest rozdzielana na tzw. usługi i księgowana - mam zbiorczą fakturę, środki Orange dostało (pobrało) - o czym na drugi dzień mnie informuje - czyli system ma info - to niech appka z tego systemu na bieżąco sprawdza status - zapłacone czy nie. Gdzieś tu już podawałem, że według appki mam 2 dni zaległości, a stan faktyczny był taki sam - pieniądze pobrane, w systemie odnotowane, dopiero na drugi dzień po SMS appka na kafelku z należnością to uwzględniła. Przypominam sobie, że @mabud73 pokazał też obrazki, gdzie na "słupkach" niby zapłacone, ale info poniżej że jest należność...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowa wersja aplikacji dla Androida: 4.2 beta
@Misiek62, problemy, których nie zdążyliśmy rozwiązać w wersji 4.2, choć dla porządku zostały zamknięte na forum to zostają na naszej liście do naprawienia. To, kiedy się z nimi rozprawimy zależy od tego, jak bardzo złożony jest problem. Mamy zdolnych deweloperów i jeśli coś zależy tylko od kodu aplikacji to zostanie poprawione szybko, nawet w kolejnej wersji.
Problemy wykraczające poza aplikację, jak opisany przez Ciebie problem z synchronizacją czasów aktualizacji danych (w uproszczeniu: SMS jest wysyłany przez system A, do którego nie można od strony technicznej podłączyć aplikacji, appka pobiera dane z systemu B, który aktualizuje się w innym czasie niż A) zostaną rozwiązane w dłuższej perspektywie czasu, np. przy "wymienianiu" odpowiednich systemów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś