Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aplikacja nie podaje autentycznych, aktualnych danych na bieżąco


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5486
  • 18276
  • 186

Aplikacja nie podaje autentycznych, aktualnych danych na bieżąco

@Artur  czy mamy rozumieć to, że "nie wszystko udało się poprawić", jako poddanie się i zaprzestanie szukania możliwości żeby aplikacja podawała autentyczne, aktualne informacje "na bieżąco"?

 

Nie rozumiem jak można puszczać appkę, która ma taki "rozjazd"  między tym o czym samo Orange informuje klienta... np. w SMSie, którego dostałem wczoraj około 14,14

Screenshot_20180425-230934.png

że już została pobrana należność za fakturę, w zestawieniu z tym, o czym informuje aplikacja - że mam dzień zwłoki z zapłatą... udokumentowane po 23. także wczoraj

Screenshot_20180425-231102.png

Na dokładkę w aplikacji są niespójne informacje dla różnych usług - dzień zwłoki przy użytkowniku numeru telefonu - w pakiecie OL 4 w 1, także innego (poza pakietem) przypisanego do mojego konta, w zestawieniu dla usług stacjonarnych np. neostrada, TV - również w pakiecie - gdzie podobno mam 0 dni zwłoki,

Screenshot_20180425-231151.png

w końcu w odniesieniu do informacji o płatnościach z aplikacji, według której zalegam z opłatą za kwiecień...

Screenshot_20180425-231405.png

Na wszystko co opisałem załączyłem zrobione wczoraj zrzuty - w nazwach plików data, godzina...

 

Biorąc to wszystko pod uwagę nie dziwią negatywne opinie w Google PLAY, czy też niektóre wątki na forum, gdzie ludzie powołują się na info w appce że niby mają pakiety itp. albo, że jeszcze trwa okres rozliczeniowy, a potem okazuje się, że muszą dużo zapłacić.

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32732
  • 38476
  • 1384

Nowa wersja aplikacji dla Androida: 4.2 beta

To tak naprawdę to zbicie PR i regulaminów. Dziś w innym wątku dałem link do poradnika roamingowego gdzie obiecuje się kontrolę roamingu "na bieżąco" na mój Orange. Co wg stanu na tydzień temu nie jest prawdą, bo roaming jest rozliczany do 3 miesięcy (to skrajna sytuacja ale się zdarzają). I tu pewnie będzie nie wina aplikacji, a systemów z których pobiera dane - i to prawda (ale brakuje informacji że stan może nie być aktualny). Małe info jest w regulaminie mój Orange.

Tak samo jak u Ciebie - podziękowanie za wpłatę w smsie nie oznacza, że w systemach Orange kwota wpłaty jest podzielona na konkretne faktury. Tak naprawdę na poziomie apki przydała by się informacja: mamy wpłatę x zł, ale rozliczymy ją za kilka dni (tego niestety nie ma).

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5486
  • 18276
  • 186

Nowa wersja aplikacji dla Androida: 4.2 beta

@Piotrekk85  właśnie o ten przekaz chodzi... zachęca się klienta weź appkę, będziesz mieć kontrolę na bieżąco... a jak się okazuje, jest to nieosiągalne... Co do samej płatności, to na moim przykładzie - polecenie pobrania zostało zrealizowane 24.04, SMSa dostałem 25.04.... powiem kolokwialnie, klienta nie interesuje czy i jak kwota jest rozdzielana na tzw. usługi i księgowana - mam zbiorczą fakturę, środki Orange dostało (pobrało) - o czym na drugi dzień mnie informuje - czyli system ma info - to niech appka z tego systemu na bieżąco sprawdza status - zapłacone czy nie. Gdzieś tu już podawałem, że według appki mam 2 dni zaległości, a stan faktyczny był taki sam - pieniądze pobrane, w systemie odnotowane, dopiero na drugi dzień po SMS appka na kafelku z należnością to uwzględniła. Przypominam sobie, że @mabud73  pokazał też obrazki, gdzie na "słupkach" niby zapłacone, ale info poniżej że jest należność... 


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

Nowa wersja aplikacji dla Androida: 4.2 beta

@Misiek62, problemy, których nie zdążyliśmy rozwiązać w wersji 4.2, choć dla porządku zostały zamknięte na forum to zostają na naszej liście do naprawienia. To, kiedy się z nimi rozprawimy zależy od tego, jak bardzo złożony jest problem. Mamy zdolnych deweloperów i jeśli coś zależy tylko od kodu aplikacji to zostanie poprawione szybko, nawet w kolejnej wersji.
Problemy wykraczające poza aplikację, jak opisany przez Ciebie problem z synchronizacją czasów aktualizacji danych (w uproszczeniu: SMS jest wysyłany przez system A, do którego nie można od strony technicznej podłączyć aplikacji, appka pobiera dane z systemu B, który aktualizuje się w innym czasie niż A) zostaną rozwiązane w dłuższej perspektywie czasu, np. przy "wymienianiu" odpowiednich systemów.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5486
  • 18276
  • 186

Nowa wersja aplikacji dla Androida: 4.2 beta

@Artur sprawdzałem zużycie transferu w appce, kilka razy, na obu numerach przypisanych do mojego konta. Nie widzę różnicy pomiędzy informacją, wykazem z pakietu ogólnego a wykazem dla pakietu w roamingu. Jeszcze taka ciekawostka, jak wiesz byliśmy z żoną za granicą, więc spodziewałem się zużycia, ale skoro wróciliśmy do kraju powiedzmy we wtorek, a zestawienie transferu niby roamingowego wykazuje ruch na wczoraj, to coś jest nie tak... Dasz znać zespołowi od apki? jeśli potrzeba to podaj numery przypisane do mojego konta.