- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja
Spróbuj zmienić przeglądarkę, to czasem pomaga. Kiedy podpisywałeś umowę - być może jeszcze musisz chwilę poczekać aż się wszystko "zgra" na centrali, to też czasem chwilę trwa. Zapoznaj się też z tym artykułem: http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2004547/4105314142.pdf Jeśłi to nie pomoże to zostanie Ci tylko chyba kontakt z BOK. Pozdrawiam.
EDIT: http://www.orange.pl/kid,4004241979,id,4004415215,title,Jak-zarejestrowac-Neostrade,helparticle.html...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja
Zrestartuj Funboxa, wyczyść ciasteczka w przegladarce(według mnie najmniej problemów robi Chrome) i próbuj dalej. Pamiętaj o dokładnym wpisaniu danych w pola w panelu rejestracyjnym. Jak poprawnie zarejestrować usługę, podał Ci @Anonim. Ten błąd pojawia się bardzo często podczas próby rejestracji i spowodowany jest modernizacją systemu, dużą ilością zamówień lub po prostu Twoje zlecenie nie jest jeszcze zrealizowane, czytaj/wprowadzone do systemu. Próbuj do skutku. Jeżeli bedziesz miał jakiekolwiek obawy, zadzwoń do BOK 510100100. Tutaj ze wględu na zakaz podawania danych poufnych, nikt Ci nic więcej nie doradzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja
Dziwnym jest dla mnie że monterzy nie uruchomili usługi. U mnie jaka kolwiek usługa, podczas montażu była uruchamiana przez technika. Być może u Ciebie, tak jak opisałem w poprzednim moim wpisie, usługa nie jest jescze aktywowana. Dopisanie usługi zajmuje trochę czasu. Nie kiedy jest to od ręki, a nieraz kilka dni, zależnie od ilości zgłoszeń.Jeśli nadal masz wątpliwoci, proponuję kontakt z BOK. Cierpliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rejestracja
Problem rozwiązany. Musiałem do nich przedzwonić i Pani wykonała rejestrację z ich poziomu, podała mi hasło i wszystko działa. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.