Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pytanie o "neostrade"


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 41
  • 5
  • 0

Pytanie o "neostrade"

Witam. Jezeli moj interent co weekedn wyglada tak jak na screnie ponizej .. A na zgloszenia dostaje tylko sms "Informujemy ze moga wystepowac przejsciowe problemy z transferem...."  Czy jest jakis spsob zeby  "zmusic" oraneg do zrobienia czegokolwiek ? To jest parodia co weekend lub jakie kolwiek swieto internet nie nadaje sie do uzytku .... Nie mowie ze w normalne dni tygodnia jest super bo  tez jest nedza ... ale bez przesadyBez tytułu  2.jpg

7 ODPOW. 7

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 18
  • 3
  • 0

Pytanie o "neostrade"

Typowy problem z przeciążeniem sieci przez wysoki ruch sieciowy w dni wolne od pracy. Ja bym nie liczył na jakąkolwiek ingerencje w problem ze strony Orange. Jedyny ratunek to ewentualne pojawienie się światłowodów lub zmiana operatora jeśli to możliwe.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 41
  • 5
  • 0

Pytanie o "neostrade"

Nowy rekord z dzisiaj ! Nie wiem czy kto kolwiek mial cos ponizej tego .... Wybaczcie ale po tym wyniku musialem sie podzielic ^^ I odrazu moje pytanie czy przy takich wynikach jets mozliwosc rezygnacji z umowy ? ( bo w koncu w umowie mam 1mb ) a po moich zgloszeniach i tak nic sie nie zmienia.....

 

Bez tytułu 3 .jpg


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Pytanie o "neostrade"

Nie. Obecne umowy i regulaminy przewidują rekompensaty. Ale możesz domagać się wszystkiego w reklamacji. Każda sprawa rozpatrywana jest indywidualnie.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Pytanie o "neostrade"

@T4l4r a linia jest sprawna? Sprawdź w ustawieniach routera z jaką prędkością router łączy się z centralą oraz czy są błędy. W Funboxach/Liveboxach musisz wejść w adres 192.168.1.1, zalogować się, następnie wsparcie-> informacje systemowe-> DSL


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 41
  • 5
  • 0

Pytanie o "neostrade"

@BORAX Blędów CRC średnio 100 + na godzine. Do tego router rozłancza sie pare razy dziennie ( od 15-24 spokojnie z 6-10 razy )  wlasnie ze wzgledu na ilsoc bledow wtedy to juz leca do 15.000 .  Sasiadka ma jeszcze gorsze wyniki ja wywala nawet 2-3 razy w ciagu godziny....Do tego wieczorami straty pakietow od 10 do 50 % .. Wiec linia napewno nie jest ok...Najsmieszniejsza byal sytuacja keidy przyjechal technik i stwierdzil ze wszytsko jets przeciez ok i co my chcemy.... I chwile po jego slowach internet rozlaczylo ze wzgledu na nagroamdzenie bledow CRC jego mina bezcenna...Zaczal wymyslac ze to wina routera > zakupiony zostal nowy > dalej to samo > pozniej ze kabli na budynku/w domu. Tylko problem taki ze mieszkamy w 2 osobnych blokach i mamy ten sam problem... I tak co roku ( na przelomie jesien / zima )  od 2 lat slyszymny te same spiewki ... "przeciazona centrala potrzebna rozbudowa" , technicy juz nawet nie przyjezdzaja ( bo szczerze po za speed testem nawet nie zwracaja uwagi na bledy crc czy utraty pakietow.... dla nich liczy sie tlyo speed test ....)  , nasze zgloszenia z autoamtu zamykane byly po 24h + sms "wystepuja chwilowe problemy z transferem" .... Ba po ostatnim zgloszeniu do orange ze mam straty pakietow rzedu 50 % - 70 %   ( gdzie zgalszalem przez strone wyslalem screny z 5 ronych serwerow z winmtr ) przyjechal technik sprawdzil speed testem  i na tym zakonczyla sie jego wizita.. Na moje slowa ze moje zgloszenie nie dotyczylo predkosci  odp ze jak speed test jest dobry to wszytsko msui byc ok... A pare dni pozniej dostalem kare 40 pare zlotych nie pamietam dokaldnie za wezwanie technika .... Od tego momentu juz nawet nie wzywam skoro mają takich techników i jeszcze mam placic za ich wzywanie ( pisalem nawet reklamacje gdzie zalaczylem kopie rozmowy na czacie + screny jakie podalem opraz wytlumaczylem ze technik wogole nie sprawdzil tego co zgalszalem i co....... reklamacja nie uznana.... ) I jak tu co kolwiek zglaszac jak sypia karami za to ze mamy u nas  technikow < randomowe przeklenstwo >.... W tym roku do strat pakietow /beldow crc doszly wlasnie takie kosmiczne spadki predkosci.... Wiec mowie zaryzykuje i znow zglosze problem .... Pierwsze zgloszenie standardowa odp " wystepuja chwilowe problemy z transferem" .... Drugie zgloszenie 0 odp nic totalnie ( zglaszalem w sobote ).... 

 

 

ps. tutaj test zrobiony pare sekund temu .... a jest dopeiro 13 czy trzeba cos komentowac ? 

 

test.jpg

 

 ps 2 ... statystyki lini po niedawny self rescie ( okolo 35-40 min temu ) .. Nie mowie nawet jak to wieczorem wyglada 🙂

test 2.jpg


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Pytanie o "neostrade"

@T4l4r Przykro mi, że Partner Techniczny, który świadczy usługi dla Orange tak podchodzi sprawy.

Nic nie pozostaje innego tylko zgłaszać do skutku...tylko błędy CRC linii i rozłączenia, a nie straty pakietów. Możesz nawet wyłączyć router podczas zgłoszenia, aby technik widział brak synchronizacji. Jak ktoś przyjedzie zażądaj pomierzenia linii miernikiem stałoprądowym albo nawet zmianę portu na centrali. Może rzeczywiście jakiś element centrali pada.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Pytanie o "neostrade"

Jeżeli sąsiedzi mają to samo to zmiana portu nic nie da. Muszą modernizować centrale, synchronizację ma ok, a prędkość słaba, za dużo osób podłączyli.