Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Stara umowa z Orange love się skończyła, chcielismy  podpisać nową na szybszy internet 1Gb i dostać fb6 z zewnetrzym ont - do tej pory stary funbox wisial na ścianie w przedpokoju, zasięg tragedia w pokojach.

Zadzwoniliśmy na infolinie w celu przedłużenia umowy i z prośbą o fb6 i zewnętrzny ont. Motywując prośbę tym, że po pierwsze nie da się 6 powiesić na ścianie - światłowód wystaje 0. 5 m ze ściany 2,2 m nad podłogą, po drugie chce mieć wifi w salonie a nie w przedpokoju.

Pracownik powiedział, że oddając stary fb3 w salonie dostanę fb6 i ont, co oczywiście jest bzdurą.

Przyszła umowa a na niej  fb3 - prawnicy biura obsługi to chyba z łapanki są.

W salonie poinformowano mnie, że nie wymienią mi sprzętu na fb6 i zewnętrze ont bo w umowie jest fb3.

złożyliśmy reklamację na pracownika infolinii, która po 30 min została rozpatrzona pozytywnie ale w połowie, bo nie wysłano mi ont.

Oczywiście Orange umywa ręce, że to u mnie się zmieniło i że jak chce ont to muszę wezwać techników i zapłacić prawie 150 zl.

To jest chamstwo i brak jakiegokolwiek poszanowania wieloletnich klientów. Fb6 wisi na sznurku - nie mam Możliwości  przykrecenia go do ściany a nawet jeśli to i tak po co mi internet w przedpokoju jak ja potrzebuje go w salonie. 

1 błąd waszego pracownika a wy nie chcecie go naprawić tylko każecie klientowi płacić za jego winę. 

Tak to teraz wygląda.  

received_236691538569145.jpeg

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Po skomasowanym ataku na Orange - infolinia, wizyta w salonie, forum dostałem telefon że sprawa jest do rozwiązania.

Po chwili tel od technika, w celu umówienia wizyty.

Ont podłączone, wszysto działa jak trzeba.

Dziękuję za pomoc 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

22 ODPOW. 22

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29460
  • 270

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam  co do zewnętrznego ONT to od zawsze jest taka zasada - montaż z asystą technika Orange (wynika z tego że to monter musi zarejestrować ONT w systemie i sprawdzić poprawność działania na miejscu) w kwocie 149zł, każda osoba która decyduje się na to urządzenie musi się zgodzić na takie warunki, chyba że jest to całkiem nowa/pierwsza instalacja z zamówionym zewnętrznym ONT. Co do kompetencji niektórych "konsultantów", pozwolisz że nie będę się wypowiadał...


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Czyli jak nawet zerwiemy umowę i podpiszemy nowa to i tak nam za darmo zew. Ont nie zamontują? 

Orange ma dziwne podejście do klientów - za niekompetencje prawoników  którzy wprowadzają klientów w błąd odpowiadają klienci, tak to nawet za komuny nie było. 

Druga kwestia, czy ja np ont padnie a będzie potrzebował neta to  wystarczy że fb6 podepnę pod światłowód i przełączę na nim "użyj wewnętrzego ont" cy będą musieli coś w systemie przepiąć? 

Czyli mam wybór albo place 149zl i stawiam fb6 w salonie z którego idą 3 rj45 po ok 3 m, albo musze przeciągnąć  3 rj45 do każdego urządzenia z przedpokoju, każdy po ok 8 m. 

Co do tego że nie chcesz pisać o konsultantach..

Napiszę Ci o monterach  mintiwali s8wtlowid w kamienicy - (bylemwtedy we Francji) zamontowali tak że Pat i Mat zrobili by to lepiej.  Brama przez kamienicę, 2 skrzydła bramy otwierane do środka. Kabel z peszlem z chodnika zamontowali na wylocie z bramy ograniczając szerokość i tak już wąskiego przejazdu (o jakieś 8 cm) to na dodatek za skrzydłem dali puszkę, przez co brama nie otwiera się do końca.. 

Miałem to olać ale  prawie cały czas przez to wadze złożonymi lusterkami. Złożyłem na to reklamację w ramach podziękowania za stracone nerwy. Pewnie dostanę odpowiedź, że to już z tyle a tyle lat minęło i reklamacji nie uwzględnią. 

 

 

 

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12978
  • 53283
  • 619

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam Co poradzę? Pismo do Skierniewic z dokładnym i obiektywnym opisem sprawy. 

Adres:

Orange Polska S.A.

Ul. Jagiellońska 34, 

96-100 Skierniewice 

Zgłoś to w trybie reklamacji zarówno obsługi jak i wykonania usługi. Dostaniesz odpowiedź na piśmie i wydaje mi się, że zmusisz tym do reakcji technicznej.

Po drugie możesz normalnie reklamować stan faktyczny na infolinii/czacie wysyłając właśnie takie zdjęcie jak tu zamieściłeś żądając poprawienia instalacji. Napisz jeśli wiesz kto wykonywał instalację.

Mnie interesuje tez czy masz gniazdo FTTH, czy jakoś na krótko modem podłączony jest do kabla zewnętrznego? Siecią wewnętrzną zajmiemy się później 🙂


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Dzwoniłem na infolinie w spawie ont już 4 razy, zgłaszając reklamację reklamacji reklamacji. Ciągle słyszę, że to u mnie się zmieniły parametry. Mimo iż zaznaczałem konsultantowi, że nie mam możliwości zamontowania fb6 w tym samym miejscu w którym był wcześniej fb3 i że miło by było aby fb6 stał w salonie gdzie się korzysta z wifi. 

Zamówiłem telefon od dyrektora reklamacji, może ten jeden będzie normalny. Ma zadzwonić do 24 h. 

W pn 28.02.2022 kończy mi się okres wypowiedzenia umowy, więc nie zdążę w terminie dostarczyć pisma a to też dlatego, że czekałem na odpowiedź która nigdy na maila nie dotarła.. 

We wtorek jak nie dostanę zadowalającej mnie odpowiedzi tnę światłowód w bramie ozdyskujac normalny przejazd. 

W taki sposób tracicie klientów. Dopiero dzisiaj w rozmowie z infolinią dostałem informację, że chcąc ont muszę płacić. Ci potwierdził koelga na forum, do tej pory, pozdzas 3 rozmów, nie było takiej informacji. 

 

 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Do monterów w domu siawtlowodu nie mam zastrzezeń , pokazano mi FUNBOXA3 w którym była możliwość montażu na ścianie, więc wybrałem najmniej inwazyjna opcje, tj wiercenie dziury na klatkę nad podwieszanym sufitem i fb na ścianie.

Człowiek chciał szybszy internet i teraz ma problemy

O tym jak mam zamontowany fb6 wiedzą na infolini, jest to w systemie jak i argumenty dlaczego jest potrzebny zewnętrzny ont a jednak mają to gdzieś. 

Tak jak napisałem, przez niekompetencje jednego pajaca z infolini powstał błąd którego po tylu telefonach nikt nie chce wyprostować. 

 

 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12978
  • 53283
  • 619

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam  Cięcie światłowodu niewiele da-będzie potraktowane jako dewastacja...

Szybciej wypowiedz umowę w terminie opisanym wyżej. Najlepiej jednak idź to BOK-u i tam powołując się na fotki złóż reklamację na piśmie lub żądaj wprowadzenia reklamacji. Z człowiekiem najszybciej się dogadasz, żaden dyrektor nie załatwi sprawy formalnie. Musi być zachowana odpowiednia droga reklamacyjna, stąd myślę, że wizyta poparta pismem do Skierniewic odniesie skutek...

Nie odpowiedziałeś na pytanie czy masz gniazdo FTTH nad tą podsufitką?

Jeśli tak, to przeniesienie nie jest skomplikowane, trzeba tylko dokupić w necie odpowiednio długi patchcord SC/APC i samemu przedłużyć od gniazda do miejsca gdzie będzie stał modem w salonie...to akurat proste...


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Na to już już nie mam czasu, w ten pn kończy się okres wypowiedzenia umowy.

Udam się do salonu może tam stanie się jakiś cud - jeśli chodzi o ont.

Natomiast jeśli chodzi o położenie światłowodu w bramie, to może się okazać że i tak nie będzie potrzebny skoro rozwiąże umowę - nitk inny nie korzysta i nie biedzie korzystał w kamienicy z usług O.

Przecież mówię po polsku, rozmawiając z pracownikami infolini, którzy też są Polakami. Wytłumaczylem dokładnie przy rozmowie o umowę dlaczego potrzebuje ont więc byłem pewny, że tak duża firma traktuje klientów poważnie.. 

W ostateczności jak mi się humor poprawi zapłacę te 149 zł aby dostać to czego potrzebuje, chyba, że żona zdecyduje się na rozstanie z Orange a jest jeszcze od czasów ptk Centertel. 

 


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 11
  • 14
  • 1

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

Muszę sprawdzić - dam znać ok 15:00 ale z tego co pamiętam światłowód wychodzi ze ścianyi nie ma tam żadnego gniazdka.

Niby proste ale  światłowodu nie zegne na tak małym promieniu jak skrętkę a wiercenie dodatkowych otworów w ścianach odpada. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12978
  • 53283
  • 619

Problemy z Orange przez pracownika infolinii

@SKam Będąc w BOK poproś twardo i nieustępliwie o asystę monterską w "celu instalacji ONT". Za to zapłacisz te 149 zł. Zaprzyj się, aby właśnie TO było w zleceniu, nic innego. Wymagaj świadomie wpisu o zewnętrznym ONT, a nie że "nie działa". Zasugeruj uporządkowanie sieci porzez dołącenie dodatkowego konwertera, gdyż zachodzi konieczność zmiany miejsca instalacji modemu i tyle..Bądź twardy i konkretny. Załatwisz to...Jak przyjdzie monter, to i tak z nim porozmawiasz na temat gniazda czy ogólnie instalacji...